| «‹ October 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 9 月 29 日 星期六  |
| 打排球 |
今日短周唔洗返學...所以比時訓晏左^^
到左2點約左winky同梁倩瑜打排球
勁曬...由兩點打到5點... 熱死左.....(中途rachel 黎左)
最後有兩條唔識既粉腸話一齊打...打左一陣就閃人...
之後就去左大快活飲野+ 教人做數....太耐無計..唔記得d算式...
休息左一陣就行去翔龍灣望一望..發覺無咩野睇..
又去左7-11買野食....
差唔多7點就去塔車返歸^^
今日打波都幾好玩,不過實在係熱到PK!!!
下次都係唔好正午時間打波...
希望下星期六又有得去打排球啦~hehe^^
|
| 刊登時間:2007-09-29 09:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
哇 ,, 你咁鍾意食野 ,, 點會fit ?? =V="
|
網主回覆
無丫~
依排我食得好少野炸~kaka Posted at 2007-10-01 06:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
死 ,, 又唔去我日記留CM ,, 以後都唔黎你個日記留CM 哇 =.=" 嬲 ...
|
網主回覆
對唔住丫...我會去你個日記留言的
你唔好唔黎丫 T_T Posted at 2007-09-30 07:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
翔龍灣望一望.. 果到有咩好望 = = 咪又系豪樓一座 |! 白痴 |! 我知喇 .. 你好想去住 ,, 但冇$$ .. 只可以 『 望梅止渴 』 =V= "
|
網主回覆
唔係丫~
入面有吉之島ma~
我勁鍾意行吉之島嫁!!因為有好多野食買>0< Posted at 2007-09-30 07:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
第一個留CM |! 哇 |! 你打排球系咪好勁 ?? 下次打比我睇 =V= "
|
網主回覆
我其實...唔識打排球的= =
下次有機會一齊打^^ Posted at 2007-09-30 07:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|