| «‹ October 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
又打排球  |
開頭諗住要等到下個星期先有得打排球.
點知今日又出左去打~不過人腳無變~~
3點去左海心到打排球^^
不過打唔夠半個鐘...winky個排球比我一腳踢左入聖匠小學到= ="黑仔//
之後就跑返去牧愛攞個排球繼續打,,,
今日個個都比琴日打得有進步~kaka
but今日真係好鬼攰...因為今日走動多左..同埋連續兩個打咁耐係會死人的.
不過一打就打到6點鐘~
之後就各自返龜@@"
返到屋企即刻食飯,
食完就立即攞個磅出黎~睇下自己幾多磅~
登~登~登~登!!!
哈哈~135磅!!!
距離目標差5磅炸!!!
加油~!
|
| 刊登時間:2007-09-30 07:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
咪系囉 ,, 做咩唔入去拎返 .. =V=" 笨蛋 |!!
|
網主回覆
入唔到去ma...
我又費時爬入去,,,kaka Posted at 2007-10-01 06:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fai546 於 2007-09-30 11:47 PM 發表:
你可以入聖匠同佢講... 佢會問你邊個波係你ge... 你認番咪得囉... 唔好白白浪費左個波
|
網主回覆
無丫~琴日星期日都無人..
我淨係見到有隻狗係入面.. Posted at 2007-10-01 06:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|