北歐有一種傳說,
只要人一生看到一道綠光,
趕快許願,什麼願望都會實現。

Fatlemon
暱稱: 檸檬頭
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
心血來潮
2008-11-22
2008-11-16
2008-11-01
2008-10-17
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 367
今日人氣: 38
累積人氣: 10416
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 1 日  星期一   晴天


國慶

今日國慶58周年丫!!!不過唔關我事..有假放就得~kaka
約左敏,+6同藍 2點半係土瓜灣室內運動場打羽毛球..
不過果到好鬼大風丫!!陰公...個波識轉彎的....
打下打下有個星仔黎同我地一齊打~
個星仔好鬼搞野嫁~比「佢」地點到暈丫..
之後就行來行去 & 坐左係度一陣...
5點半到就走人~~
嘩嘩嘩~依三日紅假都去左打波丫!!
依三日真係過得好HaPpY^^
下次放假都有咁多活動就好~~
不過打羽毛球就一定要book場打...唔係就....比d風玩鬼..又熱又大風..///

刊登時間:2007-10-01 07:23 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Fatlemon 的日誌)


bellaszwsze 於 2007-10-01 11:38 PM 發表:
你就好喇~~宜家有咁多令女陪你~~>v<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你幾時陪我先??
Posted at 2007-10-02 08:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



man_131 於 2007-10-01 09:33 PM 發表:
我地下次再打過...
叫埋果個細路bo~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好丫~叫埋果個星仔去丫!!
仲有~叫埋你阿哥去!!
Posted at 2007-10-02 08:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PinkY_1314 於 2007-10-01 08:12 PM 發表:
你同敏張合照好搞笑呀`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩係咩~
下次捉埋你一齊影^^
Posted at 2007-10-02 08:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]