| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 12 日 星期五  |
| 二年級專題 |
今朝神早走左身.
九點鐘去左土瓜灣室內活動場同足球隊練波,
點知鬥鬥下波屈親隻左腳....唉...
之後練到10點返到學校就上4樓男廁沖涼...
無啦啦上午校個學生入左黎..我又咁岩無著衫...無言= =
到左1點15分就同二年級「周圍走」~
宋王臺->海心->高山->海濱->黃埔->蔡瀾..
行到又攰又腳痛,好在今次帶既學生都好乖,又好玩~
唔係就真係慘lu~~
|
| 刊登時間:2007-10-12 10:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
4樓男廁入面有一格可以沖涼嫁~
你得閑可以去望下~ Posted at 2007-10-19 10:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你地咪好囉有得去旅行!!
你地去旅行果日....
係咪好happy!!
我喺school勁傷心
|
網主回覆
哈哈~
你地遲d都有得去啦~
唔洗傷心既^^ Posted at 2007-10-14 06:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|