北歐有一種傳說,
只要人一生看到一道綠光,
趕快許願,什麼願望都會實現。

Fatlemon
暱稱: 檸檬頭
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« February 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
最新文章
心血來潮
2008-11-22
2008-11-16
2008-11-01
2008-10-17
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 367
今日人氣: 69
累積人氣: 10447
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 13 日  星期六   晴天


又多餘+排球

today 9點-1點係圖書館度做野....因為有人坐左我個位,
我終於入完一批新書啦!!勁happy
今日係第二次既多元智能班,所以今次比上星期順利好多^^
開頭仲諗住今日會悶到發毛添.
點知今日有幾好玩喎
2點-3點風平浪靜,無咩野做~
都3點-4點就同班學生玩.
打羽毛球,持棒串圈,呼拉圈~哈哈~無老師係度係唔同d!!!
到左最尾果節王太同兩個學生係到玩.超搞野丫.估唔到王太咁受小朋友歡迎~kaka
成個多餘班完左之後我就飛去海心同winky+zoe打排球.
不過我都係行行企企多,因為琴日隻腳屈親..
打左有一個鐘,不過都打得好開心~
6點半就塔車閃人^6^
希望下星期個多元智能班會好似今日咁正就好啦~

p.S 補貼返琴日二專d相先~~

刊登時間:2007-10-13 10:13 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Fatlemon 的日誌)


maymay588 於 2007-10-17 08:59 PM 發表:
泳兒/ 泳芝 ..
真系分吾出 -V-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~
我都依家都分唔出佢地兩個...
Posted at 2007-10-19 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]