| «‹ February 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
|
2007 年 10 月 13 日 星期六  |
| 又多餘+排球 |
today 9點-1點係圖書館度做野....因為有人坐左我個位,
我終於入完一批新書啦!!勁happy
今日係第二次既多元智能班,所以今次比上星期順利好多^^
開頭仲諗住今日會悶到發毛添.
點知今日有幾好玩喎
2點-3點風平浪靜,無咩野做~
都3點-4點就同班學生玩.
打羽毛球,持棒串圈,呼拉圈~哈哈~無老師係度係唔同d!!!
到左最尾果節王太同兩個學生係到玩.超搞野丫.估唔到王太咁受小朋友歡迎~kaka
成個多餘班完左之後我就飛去海心同winky+zoe打排球.
不過我都係行行企企多,因為琴日隻腳屈親..
打左有一個鐘,不過都打得好開心~
6點半就塔車閃人^6^
希望下星期個多元智能班會好似今日咁正就好啦~
p.S 補貼返琴日二專d相先~~
 

|
| 刊登時間:2007-10-13 10:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
哈哈~
我都依家都分唔出佢地兩個...
Posted at 2007-10-19 10:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|