| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 10 月 14 日 星期日  |
| 睇波 |
我今日勁乖仔丫~
放假都8點鐘陪阿媽落街買餸同食早餐~
返到屋企大約10點半,之後就塔車去九龍城睇足球隊踢三人賽丫!
11點到左球場,不過佢地12點半先比賽///
同佢地玩左陣波就夠鐘~~
佢地踢得好勁丫~最好仲攞左個亞軍添~3勝1負!!
睇住佢地鬥波搞到自己都想踢添/_\
2點半到比賽完就飛的返學校同放低D野.然後轉車返龜....
累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累累
|
| 刊登時間:2007-10-14 07:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
佢地係九龍城比賽丫~ Posted at 2007-10-19 10:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
知你 乖仔 -V- '' 同MAMA 去食野 + 買野 ..
|
網主回覆
呵呵~
咁你放假有無陪我媽食野嫁?? Posted at 2007-10-19 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|