| «‹ September 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
| 做GYM的日子 |
依排好多野做同太累啦~
所以都隔左好耐無打日記><
講番today 啦~~~
今日其實成日係學校都無咩特別
不過第四堂果時就入左2勇班度做戲丫!!
哈哈~無咩對白既我做得都唔錯^O^
見到佢班2勇笑得咁開心都應該做得唔差啦!!!
放左學就走左去做GYM,
本來唔想去的...因為前兩堂都做到好累...周身骨痛...
不過,,都比左錢啦..所以都有去...
去左係咁舉野丫!!
今次比前兩次都有進步~~加左磅都舉得到!!
無之前「不舉」既情況出現-_-''(唔知自己可以堅持幾耐)
舉完就周身散晒咁塔車返屋企lu~~
返到屋企攞左個磅~磅下幾重...點解有重左既!!!xxxx!!!
唉....無野講囉~~
我真係好鬼鍾意你地丫
|
| 刊登時間:2007-10-25 10:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
丫unG=]* 於 2007-10-27 09:46 PM 發表:
下...乜你都之做gyM*嫁咩-口-? 吾似喎`-3-
|
網主回覆
有無搞錯丫...
咁都唔似...
我以d..收收埋埋~哈哈 Posted at 2007-11-01 09:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`禾真系巧耐無上你個日記喇*3 |] ∫所以金日要睇下喇÷ \ 禾睇`````` 禾睇``````
|
網主回覆
梨睇.....梨睇.........
梨真系要多d黎睇丫...傻瓜... Posted at 2007-10-27 06:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
` 死 檸檬 去我B1Og 再吾 去 ,, 星期一 返學 ! 哈哈 你知死 =.=*
|
網主回覆
我有去睇嫁!!!!
所以我唔知死= =.. Posted at 2007-10-27 06:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我鍾意你地囉!!
仲洗問~kaka Posted at 2007-10-27 06:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|