| «‹ October 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 11 月 1 日 星期四  |
| 凍凍凍..... |
琴日睇波睇通宵丫...
訓左唔夠2個鐘就要起身...
嘩...今日真係凍到pk丫._.
加上睡眠不足...真係勁辛苦囉...
搞到我晚上都無去用GYM...真係有心無力><
係學校好在都無咩野做~
可以休息下~kaka
不過後日就係校慶啦...所以聽日應該會忙到pk的...
今日又非常之準時咁7點走人~
有遲到無遲走丫^^
返到屋企就繼續睇「海賊王」@O@
down 左3百幾集丫= =所以依排晚晚都係到煲卡通片.....
不過真係好好睇丫^_^
|
| 刊登時間:2007-11-01 09:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ikus 於 2007-11-01 09:43 PM 發表:
路過的cm!
如果係得既話,唔該你去下依個blog,
http://blog.qooza.hk/ikus
我個fd就黎生日啦!我想比個驚喜佢呀!
幫幫手留個cm呀!thx!感激不盡!
|
網主回覆
好丫~
無問題^^ Posted at 2007-11-03 07:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|