北歐有一種傳說,
只要人一生看到一道綠光,
趕快許願,什麼願望都會實現。

Fatlemon
暱稱: 檸檬頭
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
心血來潮
2008-11-22
2008-11-16
2008-11-01
2008-10-17
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 367
今日人氣: 49
累積人氣: 10427
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


二勇~hehe

今日終於都知道左自己旅行跟邊班啦~~
開頭諗住跟二,五,六年級其中一班就得..
點知抽中左二勇班丫^^哈哈~正正
不過只要係二,五,六年級是但一班我都係咁hapyy^^
不過最衰旅行後假期就應該無得放...唉.....
所以旅行果日要玩盡d先得~kaka

仲有丫~邊個有新歌可以send比我丫~~~
唔想成日聽舊歌丫..>~~拜託^^"

刊登時間:2007-11-05 09:33 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Fatlemon 的日誌)


maymay588 於 2007-11-07 08:31 PM 發表:
好`啦
燒香腸比你食喇 !-
多謝* 你的,,,
黎我日記丫 >3<
我都期待 旅行 -3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

期待x2~^^
我都要多謝你d腸仔丫^^
Posted at 2007-11-09 07:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



丫unG=]* 於 2007-11-07 08:48 AM 發表:
下...你地冇得放假嫁- -?
你過黎我地果組啦..
我地琴日買左野呃;>
一齊燒比你食呃;pp
`嘻;}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好丫好丫~
我一定會去你地果組的!!
你放心啦o_O
Posted at 2007-11-07 08:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



倩B* 於 2007-11-06 09:38 PM 發表:
超 -3-
點解抽吾中 6A班架 >3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都唔緊要啦~
到時可以周圍走的^^"
Posted at 2007-11-07 08:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



倩B* 於 2007-11-06 09:31 PM 發表:
記得 ,,
星期4要做`咩 亞 -3- ?
燒隻豬扒孝敬`下你 啦 >3<
因為 似你 ..xDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔洗等到星期四丫~~
我今日已經做左^^
我唔要食豬扒丫!!!!
我要食香腸>3<
Posted at 2007-11-07 08:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



man_131 於 2007-11-06 08:05 PM 發表:
有新歌都唔比你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有蕉都唔請你食!!!
Posted at 2007-11-07 08:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Jilly456 於 2007-11-05 11:03 PM 發表:
留個cM sIn```
燒就一定燒野食比你嫁la''''
不過睇下幾多嫁姐-v-||
講笑姐... 放心喎禾一定會叫埋我既fd燒比你既<3
你請過我地食野.... 冇工都有勞喇!!! 放心放心!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hehe~
你講嫁~
期待旅行丫~~~XD!
Posted at 2007-11-07 08:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]