| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 5 日 星期一  |
| 二勇~hehe |
今日終於都知道左自己旅行跟邊班啦~~
開頭諗住跟二,五,六年級其中一班就得..
點知抽中左二勇班丫^^哈哈~正正
不過只要係二,五,六年級是但一班我都係咁hapyy^^
不過最衰旅行後假期就應該無得放...唉.....
所以旅行果日要玩盡d先得~kaka
仲有丫~邊個有新歌可以send比我丫~~~
唔想成日聽舊歌丫..>~~拜託^^"
|
| 刊登時間:2007-11-05 09:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
好`啦 燒香腸比你食喇 !- 多謝* 你的,,, 黎我日記丫 >3< 我都期待 旅行 -3-
|
網主回覆
期待x2~^^
我都要多謝你d腸仔丫^^ Posted at 2007-11-09 07:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
丫unG=]* 於 2007-11-07 08:48 AM 發表:
下...你地冇得放假嫁- -? 你過黎我地果組啦.. 我地琴日買左野呃;> 一齊燒比你食呃;pp `嘻;}
|
網主回覆
好丫好丫~
我一定會去你地果組的!!
你放心啦o_O Posted at 2007-11-07 08:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
倩B* 於 2007-11-06 09:38 PM 發表:
|
網主回覆
都唔緊要啦~
到時可以周圍走的^^" Posted at 2007-11-07 08:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
倩B* 於 2007-11-06 09:31 PM 發表:
記得 ,, 星期4要做`咩 亞 -3- ? 燒隻豬扒孝敬`下你 啦 >3< 因為 似你 ..xDD
|
網主回覆
唔洗等到星期四丫~~
我今日已經做左^^
我唔要食豬扒丫!!!!
我要食香腸>3< Posted at 2007-11-07 08:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
有蕉都唔請你食!!! Posted at 2007-11-07 08:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
留個cM sIn``` 燒就一定燒野食比你嫁la'''' 不過睇下幾多嫁姐-v-|| 講笑姐... 放心喎禾一定會叫埋我既fd燒比你既<3 你請過我地食野.... 冇工都有勞喇!!! 放心放心!!
|
網主回覆
hehe~
你講嫁~
期待旅行丫~~~XD! Posted at 2007-11-07 08:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|