| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 9 日 星期五  |
| 旅行後假期 |
今日係學校無野做丫~~正正
成日都係度上論壇同打機- -"
好辛苦咁由9點捱到6點收工....
不過今日個肚都依然好痛= ="係時候要去睇醫生...
講番琴日學校旅行丫@@
琴日玩得好開心丫~
食左好多野丫!!有燒腸仔同燒麵包我最鍾意食既兩樣野~多謝晒各位^^"(肚屙都要食!!)
自己都燒左棉花糖比自己食!!正正~
搞到我lunch都唔洗點食野><
又打左陣排球同踢足球,
不過最正都係BBQ
post d相比大家睇下啦><
 
 

聽日仲有一個喜信丫!!!
就係我終於都買左部 XBox 360啦!!!!
哈哈~以後放工返屋企都有機可以打啦^^"
不過部機好鬼貴丫= =成半個月人工//有少少心痛......
所以我以後都會少d開電腦的^^"886~~~
|
| 刊登時間:2007-11-09 07:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
fai546 於 2007-11-21 04:50 PM 發表:
第一幅照片你的手...放在哪裹? ------------------------------- 淫魔.............. -------------------------------
|
網主回覆
人唔好成日諗邪野啦= =!! Posted at 2007-11-23 11:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
︿_︿多謝你合檸檬茶wor.... →口←好似好多人燒野比你食wor..你好受歡迎姐.... ︿ ︿ 哼∼我都係....
|
網主回覆
唔洗多謝^^"
旅行唔係好多人燒野比我食炸....你都無!!!!
你幾時補燒返比我丫...@_@? Posted at 2007-11-10 09:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
=] 其實 我都有燒比你食架 !! 又吾加埋上去 =]` XBox 360 系咩黎架 -3-` 甘即系幾多$$ 亞 ( XBox 360 ) 1定要講 ! 甘我大約古到 你的人工 了 !! 嘻-口-''
|
網主回覆
部機.....早知我就覺得好貴啦....
秘密!!!
Posted at 2007-11-10 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-口-;; 我都有燒野比你嫁.... +埋上去丫.... >""<" <-唔""仔""....
|
網主回覆
好丫....
新一篇日記+返你個名上去啦^^ Posted at 2007-11-10 09:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|