北歐有一種傳說,
只要人一生看到一道綠光,
趕快許願,什麼願望都會實現。

Fatlemon
暱稱: 檸檬頭
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2020 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心血來潮
2008-11-22
2008-11-16
2008-11-01
2008-10-17
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 367
今日人氣: 6
累積人氣: 10468
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 8 日  星期六   晴天


Finish+食日本野

今日晨早9點鐘返到學校~
之後就係咁上論壇同埋拍賣....開始睇到上癮添...
d時間過得好慢咁...就到左下晝既多元智能班啦
不過肥婆同隻羊都有返黎...唉...
最後一次既多元智能班都唔比我過得好d....
又要扮嚴咁叫d學生唔好玩....唉...
好快到左3點幾,,肥婆走左之後又同班學生 玩啤牌&踢足球&數字球!正正丫!!
到左5點,上學期既多元智能班終於都完晒啦...依十個星期六真係過得漫長呢...
下學期既多元智能班都係唔好搞我....實在太麻煩啦!!
之後同個小學同學+導師吹左陣水就走左佬
本來放左學想返去樂華邨到睇下既...因為搬左屋5年都無返過去....
但係最後都無去.因為zoe & winky 約左去海心打排球,
佢地遲到囉...都等左佢地兩個一陣,
由5點半打到7點半,打得最耐係今次@o@
臨走時佢地話不如去食晚飯啦,,因為我欠佢地兩個好多餐= =
我同winky & zoe就去左食日本野啦,
叫左個套餐+壽司拼盤食...都好好食嫁^^
仲撞到黃sir+麥老師+子軒去同一間野食野添...(好在黃sir佢地見我唔到姐....)
因為壽司等左好耐..所以一路食一路吹水食到9點半...
食飽飽就送埋佢地兩個返屋企,就塔車走囉^^
今日真係好開心丫!!!

刊登時間:2007-12-08 11:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Fatlemon 的日誌)


hoyanshea 於 2007-12-28 11:48 AM 發表:
好呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好你個頭^6^
kaka
Posted at 2007-12-29 11:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



maymay588 於 2007-12-11 09:13 PM 發表:
嘩 !
原來 黃老師 個仔叫做 子軒 !-*
做以為2個都系老師 會改1 D 好難的名TIM -3-`

日本野 ! 你去邊間先 ?! - -''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hehe~
去左邊間...唔造你知^^"
Posted at 2007-12-13 08:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hoyanshea 於 2007-12-09 10:17 PM 發表:
''唔仔''呀><我要去呀><我要食日本野呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁丫...
我下次請你食蛇宴囉^^"好唔好先
Posted at 2007-12-13 08:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]