| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 12 月 13 日 星期四  |
| 聖誕節就快到啦 |
今日好開心丫^^"收到4張聖誕卡丫^o^(多謝Jilly,翁,賴賴+佢細妹)
哈哈~真係估唔到囉,十分之有驚喜丫^^
到左5點鐘有一班牧愛堂既小朋友黎上電腦堂.
個個小朋友都好可愛丫,QQ
不過呢....比人點到頭暈暈囉....預左........
算把啦...已經習慣晒!!!
返多一個星期度就開始放聖誕假啦!!!
今個聖誕我請左31號,1日假期咁多丫///
有街街去記得約我喎^^"
|
| 刊登時間:2007-12-13 09:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我都有比你ge... 算啦...唉 都冇人知啦.. = =
|
網主回覆
有人知嫁~
檸檬未知道囉^^
多謝蛇蛇^^ Posted at 2007-12-29 11:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
敏 於 2007-12-16 05:20 PM 發表:
|
網主回覆
係丫係丫~
去行街街啦~
好唔好先^^" Posted at 2007-12-16 06:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
下,,得1日假期 ?! 你的假期都`幾多下喎 -3-`
|
網主回覆
哈哈~
一日都差唔多啦^^
可以訓足一日!! Posted at 2007-12-16 06:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我今年冇諗住比你囉!!
你比我就差唔多......
仲有....
生日禮物喎~
又話比我..
衰人!!
|
網主回覆
下下下~~~~~~~~
咩咩咩~~~~
生日快樂^^ Posted at 2007-12-16 06:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|