| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2007 年 12 月 29 日 星期六  |
| 充實的聖誕 |
依幾日都好多野搞.所以無咩時間打日記丫~
講返今日啦,今朝9點鐘返到學校
不過要做既野我都用左兩日時間finish左~~
所以今日返到學校都係訓下覺+上網~kaka
都左1點鐘就去左買蛋糕!!之後就飛返屋企。(因為想食蛋糕所以就買左個= =)
之後就係咁訓....訓下訓下....訓到4點幾比人嘈醒左=_=
原來係Winky + Amanda 喎...
之後就牙都無刷就出左去搵佢地兩個啦~真係好耐都無見過Amanda 囉@@
要佢地等左我1個鐘...Sorry x 100丫...
之後行左去食壽司,一路食一路吹水
食完之後就去左美國冒險樂園度玩射籃球~三個人都玩到傻晒...最高分有356分嫁!!
玩到8點幾送埋佢地回家就行返屋企lu.
五年黎第一次由土瓜灣行返屋企....真係...行到pk丫..
由土瓜灣 ->九龍城 -> 新莆岡 -> 彩虹 -> 坪石 -> 啟業 -> 九龍灣 -> 官糖 ->秀茂坪 ....
足足行左我差唔多3個鐘/_\
一路行一路聽歌 + 周圍望下,感覺都幾特別,
有邊個順路下次都一齊行下丫!!
今日過得十分之滿足哦~!
除夕有無人會去倒數呢??
|
| 刊登時間:2007-12-29 11:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
BERRY 於 2008-01-01 08:00 PM 發表:
哇哇 !! 我考完試減肥陪你行 !! 3個鐘咁少 ...
新年快樂 !! 忘記背後所有不快的事 ,, 答應我 ,, 新一年新開始 ! 一定要幸福 !!
|
網主回覆
新年快樂~~~
你咁瘦都要減肥....咁我未死= =
不過我都減緊丫~
新一年一齊努力減啦^^ Posted at 2008-01-01 09:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔係好遠姐...
係好鬼遠丫!!! Posted at 2008-01-01 09:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|