| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 1 日 星期二  |
| 2008年, happy New Year |
唔驚唔覺就踏入左08年啦
07年發生左好多unhappy 既野,
所以係新一年入面要過得開心d先得,
上年既野咩都唔記Lo~~kaka
今年都要為自己訂下d目標先得.
1.減肥
2.改變下自己的「臭」性格
3.秘密
@達成左其中一樣就會同大家講嫁啦@
就容易..要做得到....應該得既^^
最後祝大家有一個既健康又愉快既08生活
Happy New Year~
|
| 刊登時間:2008-01-01 09:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
女朋友~唔洗啦^^
1月9日@o@我知咩事啦~!!
生日快樂!!! Posted at 2008-01-10 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
winky 於 2008-01-03 06:07 PM 發表:
|
網主回覆
hehe~
改到自得既..../_\ Posted at 2008-01-05 06:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
仲有第4樣呀!!!
就係要記住我生日......
因為我要禮物.........
你要補番呀! (厂3厂)
要記住!!
4. 改你既冇記性
|
網主回覆
記性既野...
無得改的~kaka Posted at 2008-01-05 06:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我又打錯未咩= =""
唉....真係越黎越...... Posted at 2008-01-05 06:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|