| «‹ September 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 6 日 星期三  |
| 年三十 |
話咁快就到左年三十晚啦
過多幾個鐘就大年初一,有得逗利士啦~哈哈!!
可惜今朝早仲要返工丫..勁慘囉..
不過好在都有4日紅色假期.唔係就真係做死人啦= =
貼返兩張次前迎新歲時影既相,
大家近排真係要小心身體^^小心凍親丫~
 
|
| 刊登時間:2008-02-06 09:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
係係係...
兩位唔好再咩咩咩啦^^ Posted at 2008-02-27 09:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
喂喂-3-` 岩岩檸檬問你牙.. jessica212.. 佢話你講緊個個低b系邊個-口-?
|
網主回覆
又關我事= = "
作死你丫....屈我丫.. Posted at 2008-02-27 09:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我都有少少低低地@O@ Posted at 2008-02-27 09:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你洗咩同o個D人喺度嘈丫?! 佢地正一{仆街}.. 我呀丫詩家姐呀.. 記得我嗎??!! 你吾去咪吾去囉.. 你叫佢收啦.. 佢地淨係識得哈細佬.. 喺度扮哂野..... 吾好理佢地啦.. 搞到你個blog都污糟哂..
|
網主回覆
發生...咩事??? Posted at 2008-02-14 10:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
囉囉,,,蛇蛇,
鼠年生日快樂!!!
Posted at 2008-02-14 10:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
BERRY 於 2008-02-11 01:45 PM 發表:
ON MSN呀 !!! 之後 ... 你識做啦 !!
|
網主回覆
我個msn 刪左啦啦!!!!
所以.....唔比你~
kakaka!! Posted at 2008-02-12 08:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嘩~wow...你放假咪又係訓...又吾係就去食(仲有咩做丫...@@)真係懶....
|
網主回覆
咩咩咩丫.....
我今個假期日日都有出去行街街嫁~
懶你個頭!! Posted at 2008-02-12 08:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
有利是逗啦 你要比我呀~ 大我唔知幾多年既檸檬teacher ^^你仲有一仵生日... 我諗你知既唔好扮野呀檸檬 比我呀~
|
網主回覆
哈哈~我都未結婚!!
所以無得派丫!!^^"
咩丫咩丫..我咩都唔知~~~ Posted at 2008-02-12 08:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呃....詠芝牙 =)` 你同佢影 相-0-?佢肯咩-_- 又話 去打排球-3-` 大話精精精精精精精精精精精 !xdd.
|
網主回覆
我叫佢緊係影啦^^
果日我要汁屋丫...所以未無黎囉><
下次我一定到!!!
信我!! Posted at 2008-02-12 08:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|