北歐有一種傳說,
只要人一生看到一道綠光,
趕快許願,什麼願望都會實現。

Fatlemon
暱稱: 檸檬頭
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
心血來潮
2008-11-22
2008-11-16
2008-11-01
2008-10-17
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 367
今日人氣: 6
累積人氣: 10329
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 6 日  星期三   晴天


年三十

話咁快就到左年三十晚啦
過多幾個鐘就大年初一,有得逗利士啦~哈哈!!
可惜今朝早仲要返工丫..勁慘囉..
不過好在都有4日紅色假期.唔係就真係做死人啦= =
貼返兩張次前迎新歲時影既相,
大家近排真係要小心身體^^小心凍親丫~

刊登時間:2008-02-06 09:44 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Fatlemon 的日誌)


jessica212 於 2008-02-19 09:49 PM 發表:
咪講緊你lo
咁都吾知
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係係係...
兩位唔好再咩咩咩啦^^
Posted at 2008-02-27 09:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wai79975439 於 2008-02-18 11:39 AM 發表:
喂喂-3-`
岩岩檸檬問你牙.. jessica212..
佢話你講緊個個低b系邊個-口-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

又關我事= = "
作死你丫....屈我丫..
Posted at 2008-02-27 09:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jessica212 於 2008-02-17 08:55 PM 發表:
講緊D低B牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都有少少低低地@O@
Posted at 2008-02-27 09:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jessica212 於 2008-02-14 09:00 PM 發表:
你洗咩同o個D人喺度嘈丫?!
佢地正一{仆街}..
我呀丫詩家姐呀..
記得我嗎??!!
你吾去咪吾去囉..
你叫佢收啦..
佢地淨係識得哈細佬..
喺度扮哂野.....
吾好理佢地啦..
搞到你個blog都污糟哂..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

發生...咩事???
Posted at 2008-02-14 10:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hoyanshea 於 2008-02-13 06:44 PM 發表:
生日禮物呀扮野>好賤呀檸檬
賤賤賤賤賤喱''
檸檬
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

囉囉,,,蛇蛇,
鼠年生日快樂!!!
Posted at 2008-02-14 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BERRY 於 2008-02-11 01:45 PM 發表:
ON MSN呀 !!!
之後 ... 你識做啦 !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我個msn 刪左啦啦!!!!
所以.....唔比你~
kakaka!!
Posted at 2008-02-12 08:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jessica212 於 2008-02-10 09:40 PM 發表:
嘩~wow...你放假咪又係訓...又吾係就去食(仲有咩做丫...@@)真係懶....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩咩咩丫.....
我今個假期日日都有出去行街街嫁~
懶你個頭!!
Posted at 2008-02-12 08:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hoyanshea 於 2008-02-08 02:48 AM 發表:
有利是逗啦
你要比我呀~
大我唔知幾多年既檸檬teacher
^^你仲有一仵生日...
我諗你知既唔好扮野呀檸檬
比我呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈~我都未結婚!!
所以無得派丫!!^^"
咩丫咩丫..我咩都唔知~~~
Posted at 2008-02-12 08:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wai79975439 於 2008-02-07 12:14 AM 發表:
呃....詠芝牙 =)`
你同佢影 相-0-?佢肯咩-_-
又話 去打排球-3-`
大話精精精精精精精精精精精 !xdd.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我叫佢緊係影啦^^
果日我要汁屋丫...所以未無黎囉><
下次我一定到!!!
信我!!
Posted at 2008-02-12 08:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]