| «‹ September 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 9 日 星期日  |
| 四日三夜 |
經歷左四日三夜既軍校生活...
琴日都終於返得屋企啦!!!!
軍校d野食真係,,,,無淡好食丫....係住既方面都非常之唔習慣丫..特別係個死人廁所..
日日都要6點幾就起身...(有d中學生既感覺丫...)嗚嗚T_T
除左依d野之外同埋第一日,我都覺得個軍校都幾好玩既~~
特別係個農莊,有好多歷奇遊戲玩,正正正!!!.我仲成隻腳插左落d屎水到添- -"
已係軍校入面就可以塔坦克車,幾刺激!!
其餘大部份時間都係睇往佢地步操..而我就係咁影相...影到破晒記錄丫!!(全部加埋應該過千張相,,)
有時間就post返d相上黎先^^"
|
| 刊登時間:2008-03-09 02:05 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你快D比番D相我丫!!@.@ 如果吾系我就殺左你哇` xD` 快D SD比我啊!!!!
|
網主回覆
你快d殺左我啦!!!
死都唔比你丫!!= = Posted at 2008-03-27 06:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
得一個cm唔夠bo...
比多幾個我啦~~~~~thx!^^ Posted at 2008-03-27 06:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
BERRY 於 2008-03-15 08:43 AM 發表:
比著我的話 ,, 我回到家一定狂狂狂狂..(下刪無限數字)沖涼.. +埋買過對鞋啦 !!
|
網主回覆
哈哈~
我都係沖一次涼炸..
不過呢...我真係買左對新鞋喎~kaka
有藉口買新鞋~hehe~~ Posted at 2008-03-27 06:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呢個係我既新BloG
加我呢個
Delete我之前果個
THZ``]]
|
網主回覆
無問題丫~
不過我可能要遲d先add到你~~ Posted at 2008-03-27 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|