| «‹ September 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 27 日 星期四  |
| 復活節 |
今個復活節假真係過得好充實丫!!!
三個唔埋兩日就去左九龍灣跑步.
又去左唱K啦, 行街啦, 踢波啦
所以依個假期都幾「陽光」下,唔錯唔錯
最搞笑係個電話壞左..本來都唔想換的...不過比人迫在我去買新電話...= =
最後都買左部i-phone啦!!!
真係連我自己都估唔到咁快有新電話用囉~~
諗起聽日又要返工啦.真係要hard working 丫...因為實在有太多野未做晒lor///
|
| 刊登時間:2008-03-27 07:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你就好啦.. 過得咁開心.. 我就系咁做野... 唉..
|
網主回覆
你多野做ma...
我依d無聊人...無計啦^^ Posted at 2008-04-07 11:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
CM= = "
/_____________\ Posted at 2008-04-07 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
BERRY 於 2008-04-02 07:09 PM 發表:
我整個假期 ,,, 田徑及功課度過 !! 有問題 功課寫成半個黑板 !!
|
網主回覆
田徑??
近依一個月我都有keep往去跑步bo@@
幾時有雞會一陣去踄呢~kaka Posted at 2008-04-07 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cMcMcMcMcMcMcMcM... 8個cM...送給你... 開心喔!!!
|
網主回覆
唔開心x 100丫= =
其實呢..你係楊xx?係唔係呢!? Posted at 2008-04-07 11:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔可以就咁Cm ...兩隻字- - Posted at 2008-04-07 11:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都想唱k呀`` 太好啦你... 我..一日係度溫書..
死啦.. 329.我死既日子 面試 真係仆*啦...{{
|
網主回覆
有幾好= =
3月29日咩日字丫??
有咩咁大獲?? Posted at 2008-04-07 11:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|