| «‹ September 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 7 日 星期一  |
| 未來大計 |
今日個天氣真係熱死人丫...
一望出條街度就有d夏天既感覺@_@(好想去曬大陽丫...暑假快d到啦)
today 係學校無咩特別野搞,除左影班相/
放工約左中學同學去九龍灣打籃球...(原來去跑步的,,but實左太熱..無跑到)
打左一小時已經成身汗.....爽爆//
打完就過左德福食吉野家!!!my 飛拂既燒雞扒飯~呵呵
我地仲預備係未來既幾個月內..搞好多既活動添.
包括有行山,單車,曬太陽,shopping,打波,踢波,跑步,去攝影係暑假maybe會搞次旅行添~哈哈哈
如果樣樣活動都約得成就真係very 骨啦^^
|
| 刊登時間:2008-04-07 11:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
n年沒給你cm. ^v^ test肥了2科.有進步xd 你icon幅相換下得唔得-___-v?! 你未換過l0r..好厭姐\3/ 給我cm x 10000 plz=]
|
網主回覆
下......有時間先換啦...
抵你死啦,,,有書唔溫掛住拍拖....
唉......... Posted at 2008-04-21 11:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
神父 於 2008-04-14 01:38 AM 發表:
hi HK hot is good thing because HK long time is not hot lo so that's great^^
|
網主回覆
你地英文= =
你係邊個丫....
熱都死都話好... Posted at 2008-04-21 11:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
0v0好耐都無黎你個B10G留Cm了-__-'' 唉,,班相我吾知點講囉, 好似好0n9,-3-;;呵. 嗯嗯*v*呢排天氣好熱, 又會無LALA甘熱咖`>v
|
網主回覆
我無睇都你地影班相丫~
靚唔靚嫁??
曬左出黎借比我睇下啦^^ Posted at 2008-04-21 10:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你咁懶~仲要行山,單車,曬太陽,shopping,打波,踢波,跑步...
|
網主回覆
緊你要做多d運動啦~
健康d ma!!! Posted at 2008-04-21 10:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|