北歐有一種傳說,
只要人一生看到一道綠光,
趕快許願,什麼願望都會實現。

Fatlemon
暱稱: 檸檬頭
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
心血來潮
2008-11-22
2008-11-16
2008-11-01
2008-10-17
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 367
今日人氣: 9
累積人氣: 10471
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 4 日  星期三   晴天


生日時影既相 熱情

生日果日因為實在食左好多野落肚丫...
由朝早去飲茶,lunch 去何廣食飯.到夜晚去左 ruby tuesday 食鬼佬大餐@_@
所以飽得濟唔想打字....
淨係貼相算數啦~~~
不過今年生日真係好鬼快樂吖!!
食完又要減肥了~~~

刊登時間:2008-06-09 02:38 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Fatlemon 的日誌)


rainiestar 於 2008-06-16 11:15 PM 發表:
遲左12日的{{生日快樂}}..
^^""..
d野食好好味..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

kaka
d野真係好正正嫁....
不過食完又要減肥lo....
所以都係一年食一次先得..
唔係唔肥死~~~
Posted at 2008-06-16 11:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kayi0412 於 2008-06-14 06:15 PM 發表:
係咪陳巧怡@@?
路過c0mmentz-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都係你最聰明~
哈哈
Posted at 2008-06-16 11:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cat 於 2008-06-14 10:00 AM 發表:
......丘佐榮???冇咩可能系你女朋友掛.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

朋友姐~
我都無可能有啦~
係唔係先^^
Posted at 2008-06-14 01:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherry_1211 於 2008-06-13 04:04 PM 發表:
咦...*
你條女黎架??!*
都幾靚既..*
你地肯定好開心啦*
生日同女朋友一齊*
好Sweetna*
哇 個漢堡包好正*
好想食囉-v-"
妳地食左幾多$??*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一定唔係囉~~
我都無~~~
食左我都唔知幾錢丫..
因為唔洗比...
Posted at 2008-06-14 01:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



OWEN199611 於 2008-06-10 10:54 AM 發表:
生日快樂,but ruby tuesday 好boring,outback stackhouse 更good
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

差唔多姐~
唔洗比錢算係咁啦^^
Posted at 2008-06-14 01:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mandy997919 於 2008-06-09 09:03 PM 發表:
生日快樂牙!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@o@
你都要快樂bo~~
Posted at 2008-06-14 01:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Bal3e_May 於 2008-06-09 04:25 PM 發表:
個女仔好熟口面-v-`
佢以前系米系牧愛讀咖`-3-?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~聰明~
Posted at 2008-06-14 01:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Bal3e_May 於 2008-06-09 04:24 PM 發表:
嘩`睇見到好想食流哂口水na`-v-
生日快樂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔好食咁多丫~
肥死你丫~
Posted at 2008-06-14 01:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaishuen 於 2008-06-09 02:47 PM 發表:
你死喇你``
生日同女仔一齊``
哈``-33-``
唉``
補翻句``
{{{{{生日快樂``}}}}}>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝多謝..
係呢~我既禮物呢~
Posted at 2008-06-14 01:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]