| «‹ September 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 4 日 星期三  |
|
|
遲左12日的{{生日快樂}}.. ^^"".. d野食好好味..
|
網主回覆
kaka
d野真係好正正嫁....
不過食完又要減肥lo....
所以都係一年食一次先得..
唔係唔肥死~~~ Posted at 2008-06-16 11:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都係你最聰明~
哈哈 Posted at 2008-06-16 11:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cat 於 2008-06-14 10:00 AM 發表:
......丘佐榮???冇咩可能系你女朋友掛.....
|
網主回覆
朋友姐~
我都無可能有啦~
係唔係先^^
Posted at 2008-06-14 01:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
咦...* 你條女黎架??!* 都幾靚既..* 你地肯定好開心啦* 生日同女朋友一齊* 好Sweetna* 哇 個漢堡包好正* 好想食囉-v-" 妳地食左幾多$??*
|
網主回覆
一定唔係囉~~
我都無~~~
食左我都唔知幾錢丫..
因為唔洗比... Posted at 2008-06-14 01:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
生日快樂,but ruby tuesday 好boring,outback stackhouse 更good
|
網主回覆
差唔多姐~
唔洗比錢算係咁啦^^ Posted at 2008-06-14 01:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@o@
你都要快樂bo~~ Posted at 2008-06-14 01:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
個女仔好熟口面-v-` 佢以前系米系牧愛讀咖`-3-?!
|
網主回覆
55~聰明~ Posted at 2008-06-14 01:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你唔好食咁多丫~
肥死你丫~ Posted at 2008-06-14 01:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你死喇你`` 生日同女仔一齊`` 哈``-33-`` 唉`` 補翻句`` {{{{{生日快樂``}}}}}>
|
網主回覆
多謝多謝..
係呢~我既禮物呢~ Posted at 2008-06-14 01:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|