北歐有一種傳說,
只要人一生看到一道綠光,
趕快許願,什麼願望都會實現。

Fatlemon
暱稱: 檸檬頭
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« September 2024 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
心血來潮
2008-11-22
2008-11-16
2008-11-01
2008-10-17
文章分類
全部 (126)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 126
留言總數: 367
今日人氣: 3
累積人氣: 10326
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 27 日  星期五   晴天


風雨過後 疲倦

經過8號風球+兩個紅雨/
最後畢業禮都順順利利完成//可囍可囍^^
畢業禮既氣氛加埋唱果d歌,每次聽完都覺得自己仲係小學生添,
所以依四年既畢業禮都可以回憶返自己以前既小學生活~~!比中學正100倍!!!
話咁快又到學期未聲.學校依然好多野搞= =
一年一年又一年~慢慢咁漫嚮第四個學年,
今年真係想係暑假既時候去個旅行relax 下添,
不過死啦~_~一來無咩假,二來無銀,三來要約整人又真係惡搞.
我想去泰國or台灣丫!!!
點算好呢!?
祝大家餘下既小學生活都係咁開心,有個美滿既回憶^^

刊登時間:2008-06-27 10:57 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Fatlemon 的日誌)


stephy_1314 於 2008-07-07 08:45 PM 發表:
你快D打Bl0G啦`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我有打丫~~
依家就開始打~~
Posted at 2008-07-07 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



irene102234 於 2008-06-28 10:47 PM 發表:
哈哈
我去過泰國啦
好好玩咖
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

泰國陽光與海灘!!!
正到無論丫...我想去丫!!
Posted at 2008-07-07 09:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]