| «‹ September 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 27 日 星期五  |
風雨過後  |
經過8號風球+兩個紅雨/
最後畢業禮都順順利利完成//可囍可囍^^
畢業禮既氣氛加埋唱果d歌,每次聽完都覺得自己仲係小學生添,
所以依四年既畢業禮都可以回憶返自己以前既小學生活~~!比中學正100倍!!!
話咁快又到學期未聲.學校依然好多野搞= =
一年一年又一年~慢慢咁漫嚮第四個學年,
今年真係想係暑假既時候去個旅行relax 下添,
不過死啦~_~一來無咩假,二來無銀,三來要約整人又真係惡搞.
我想去泰國or台灣丫!!!
點算好呢!?
祝大家餘下既小學生活都係咁開心,有個美滿既回憶^^
|
| 刊登時間:2008-06-27 10:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
我有打丫~~
依家就開始打~~ Posted at 2008-07-07 09:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
泰國陽光與海灘!!!
正到無論丫...我想去丫!! Posted at 2008-07-07 09:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|