| «‹ September 2024 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 結業禮+謝師宴 |
話咁快今日就完左結業禮啦
真係唔驚唔覺仲有4日度就放暑假
時間真係過得快呢~
結業禮果時我仲以為係綵排添////
差少少真係中招.......
好在都無咩大獲野發生kaka
不過估唔到有咁多舊生返左黎@@"
結業禮完左之後就到左謝師宴啦!!
不過我就無點食到野~因為我掛住捉各位影相~哈哈
講咁快4年啦~見住第4班人小六畢業啦~~
感覺依然都係咁傷心的,
各位,Don't forget me~~!
有空搵下我啦^^"
|
| 刊登時間:2008-07-09 09:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
一個唔夠bo~
比多d我啦!! Posted at 2008-07-14 09:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
系呀系呀!* 時間真係過得好快* 舊生??唔係好多姐* 大約10個...* 成日唔比cm我.\/. 嬲架我 哼 係bo 唔好轉工ar 求下你啦* commecT`
|
網主回覆
唔轉.....睇下點啦~
由個天決定~ Posted at 2008-07-14 09:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~~
多d黎bo~ Posted at 2008-07-14 09:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|