| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 10 月 5 日 星期日  |
2008-10-05  |
分類: 未分類 |
好開心啊
今日9點幾我d姑姐利曬,整度我要起身,之後換曬衫洛左去飲茶,12點返左屋企。
返度去系度打機,打度4點幾做功課,做完戈陣系4點半。
過左一陣我老豆叫我出大6食飯。
之後同左我啊媽去買野
返度屋企啊媽比左200蚊我
叫我自己去買禮物^^
開心死
|
| 發表時間:2008-10-05 09:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
屎屎灝 於 2008-12-10 06:56 PM 發表:
=.=''
|
|
|
有200蚊就分100比我la' cOmMeNt"*V*
|
|
|
kk223 於 2008-10-08 01:46 PM 發表:
CM..>!:
|
|
|
鋒 於 2008-10-05 11:52 PM 發表:
你老母 星期3你唔早d同我死洛黎 我爆你屋企門口
|
網主回覆
洗唔洗咁串啊 Posted at 2008-10-07 01:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cc311 於 2008-10-05 09:42 PM 發表:
你今日生日咩????!
|
網主回覆
系啊
Posted at 2008-10-05 10:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|