早前得到邀請到位於銅鑼灣的亞坤Ya Kun Coffee & Toast香港第二分店試食∼
因為上星期滿身Blog債,遲了報告俾大家∼唔好意思先∼
亞坤Ya Kun Coffee & Toast係由新加坡引入到香港開分店!
事隔多年,今次唔洗咁遠去到新加坡都可以去嘆亞坤Ya Kun Coffee & Toast
而亞坤就是屬於樓上鋪,共有2層,坐位大約有140個∼
我揀咖哩喇沙蝦麵加杯茶,因為我不愛喝咖啡/奶茶,而這裡沒有檸水∼
我只有選擇淨茶(是有點失望),因為茶是甜茶,不是普通的茶∼
收銀點完餐,就會給你一個圓型感應器,只要你找到座位∼
將感應器放到桌上的的指定位置,職員便知道你坐在哪裡,為你送餐∼


大約等了10分鐘左右,我揀的咖哩喇沙蝦麵上菜啦∼



不消數十分鐘,這碗野已被我清哂!哈哈!

總結:
這間亞坤分店人流不算是太多,座位都算多,好容易搵到位
如果約朋友傾計食野,呢度都係一個幾好既選擇∼
而食物方面,我食這款面是有少許辣!我唔食得太辣,但都接受到!
但唔食辣既人應該會覺得好辣!
飲品方面選擇不太多,可能我自己又唔飲咖啡又唔飲奶茶冇野好揀啦∼
中意食新加坡野既可以去一試:)

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : [email protected]
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
Blog :
Blogspot: http://fingyanwingmakeup.blogspot.hk/
theZtyle: http://fingyanwing.theztyle.com
BeautyLife: http://www.beautylife.hk/?123347
iTrial: http://itrial.hk/user/FingyanWing
Tryit: http://www.tryit.hk/refer/FingyanWing/
Qooza: http://blog.qooza.hk/FingyanWing
Qooza Beauty: http://beauty.qooza.hk/u/FingyanWing/shares
Beauty Exchange: http://www.beautyexchange.com.hk/blog/FingyanWing
U Beauty: http://blog.ulifestyle.com.hk/blogger/fingyanwing
Fashion & Beauty: http://www.fnb.hk/blog/33906
she.com: http://blog.she.com/fingyanwing/
**********************************
|