未分享之前,祝大家聖誕及新年快樂!
剛剛過的聖誕節大家去左邊度玩呢?
我就係留港消費∼而我每年都要嚷著預早訂位去食聖誕大餐!
但是聖誕大餐一年比一年貴∼而且又迫人∼
為左男朋友荷包著想∼
今年我就花了一天去買材料在家中煮野食∼
其實係好簡單的卡邦尼煙肉磨菇長通粉同心太軟∼
但對於我呢個廚藝知識基本是零來說是一個好開始∼
跟住食譜煮都OK好味呀∼其實我都幾有天份呀(自我感覺良好)

講返正題先∼
在聖誕前幾天∼我有幸被抽中可以參加【Fashion Walk 聖誕音樂盒工作坊】∼
超開心呀∼
因為我我屋企好細∼媽媽唔俾我在家中做報置同放聖誕樹架∼
所以都沒有過節的氣氛∼
而今次去親手製作一個聖誕水晶球音樂盒∼可以細細地放係屋企過聖誕∼
第一次整∼好興奮好開心∼
工作坊係放工時間後晚上7點開始∼
我收工便立即乘地鐵趕往銅鑼灣∼幸好趕得到∼
立刻找個座位準備開始∼
工作人員一早預備好材料俾我地∼
有七種顏色的油性黏土∼
先將黏土用手整軟∼方便造型∼

導師作少許講解∼
如果製作聖誕樹∼仲行埋黎示範∼

樹紋是考你的耐性心機∼
我整到就快「鬥雞眼」啦∼哈哈∼終於完成三層∼

之後工作人員提供一止模具製作聖誕樹上的星星∼
但有模具都要考你技巧∼點樣整返佢出黎而唔變形∼
做好樹就做其他有關聖誕的東西∼好似雪人咁∼∼

好多人都好快整好早走∼但我差唔多留守到最後∼
整左差唔多2小時∼終於完成啦∼
我份人係咁∼一係唔做一做就想做得完美一點∼哈哈∼


終於做好∼就交俾工作人員幫手入水∼
好彩倒轉成個座入水D公仔都冇移位je∼
加埋絲帶∼底座音樂盒就完成啦∼
YEAH!第一次整算係咁上下啦∼∼∼

分享完畢∼多謝收看∼
聖誕雖然過了∼下星期還有除夕倒數∼祝大家新年快樂∼
直到宜家∼雖然我短短過了3個月的Blogger生活∼但也過得很充實∼
亦得到不同PR同單位嘗識!在此一一多謝你們!我會繼續努力!
希望你們喜歡我各個的分享∼
而其他Blogger們,大家繼續努力!好高興可以認識到你們!多多指教!
申利:是篇文純個人分享!沒有商業成份!謝謝!:)
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : [email protected]
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************
|