Fingyan Wing MakeUp - Blog
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
E-mail : [email protected] / [email protected]
FingyanWing
暱稱: Fingyan Wing
性別: 女
« December 2016 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
|Eventソ享|調出屬於...
|療程ソ享|締造韓星...
|Event X 護膚ソ享|...
|護膚ソ享|給肌膚多...
|吃喝ソ享|價格相宜...
文章分類
全部 (430)
頭髮 (31)
療程 (11)
護膚 (164)
手作 (1)
化妝 (48)
化妝工作 (2)
生活 (18)
吃喝 (70)
玩樂 (3)
保健 (2)
美體 (12)
美甲 (2)
美容盒子 (8)
美容儀器 (2)
個人護理 (3)
香水 (1)
時尚 (4)
旅遊 (3)
婚享 (1)
飲食 (16)
瘦身 (7)
未分類 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 430
留言總數: 0
今日人氣: 77
累積人氣: 20444
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2015 年 2 月 7 日  星期六   晴天


|吃喝の享|哈日族要去食日本料理 @ 三木日本料理 開心 分類: 吃喝

 哈日族的我約了朋友食飯∼次次諗食咩都好煩惱∼因為太多選擇∼

而我好耐冇狂食日本料理放題∼所以我主動提出∼

好彩我朋友陪我去癲∼哈哈!

 

我係佐敦返工,自自然然就想搵返D附近的食店啦∼

最後就去左三木日本料理】食飯啦∼

 

三木日本料理】位置尖沙咀K11對面的大廈∼

都好容易搵到∼

 

因為怕多人等位,我地都預先打電話去訂位∼

他們晚上的放題時段有兩個,分別是1800-20152030-2245

因為我要6點半先收工,所以就預訂了2030-2245時段∼

我地當日平日星期二晚上去的∼

佢地星期一至三係便宜一點HK$238/另收加一服務費

 

我地兩個好肚餓,早到左等入座∼

入到去俾我感覺座位好寬敞∼好舒服∼

比以往去的放題食店闊落得多∼唔洗轉身就係人同人∼

可能平日關係∼入座率只有一半左右∼

 

  

 

勁肚餓關係∼梗係立即睇下有咩Order啦∼

嘩嘩嘩!呢度有勁多勁野食選擇∼

落單紙都有N咁多張∼哈哈∼花多眼亂!

 

第一Round梗係order刺身先啦!

樣樣都叫左少少先啦!個刺身盤好型咁上碟!

我最愛三文魚,切得比較厚身!正!

仲有另一個至愛帆立貝,我未試過係放題食過咁大粒帆立貝∼大過手指

都幾好味∼幾新鮮呀∼

不過可能解雪得未夠,有少少冰冰地既感覺∼不過還可接受∼

仲有隻甜蝦唔講得笑∼粗過我手指∼

平時食開都係細細隻果D,估唔到有咁大隻甜蝦∼

  

 

之後再點了沙津∼

芝麻醬係我至愛∼連埋豆腐食都幾好味wor

 

之後就叫飲品啦∼

飲品都係汽水類為主∼而其他有呢個FUZE Tea LemonFUZE Tea Apple

毛啦啦俾我發現左係呢個黑松露野菌忌廉湯叫呀!

梗係試下啦∼一試之下∼正到冇朋友呀∼好香菌味∼勁想encore多碗呀!

  

 

之後就點左其他熱食∼

有餃子雞翼牛舌及牛柳粒香辣魚餅同埋牛油粟米∼

餃子雞翼好搞笑,入面去哂骨,放左D豬肉餡入去∼不過我好怕食雞皮,唔係太岩我好味∼

牛舌及牛柳粒都尚可,中意食牛的人可以再叫∼

香辣魚餅D醬汁係帶少少甜的辣∼不過我怕辣∼唔係太岩我口味∼

粟米雖然係平野∼但係黎到放題都總會叫返D食下∼栗米好甜∼

 

之後上就係火炙壽司∼

由左起係黑松露帆立貝、左口群邊、海鰻及三文魚腩∼

味道唔算得上好好味∼不過是可接受∼

可以再試下其他唔同款∼

  

 

再上就係清酒煮蜆∼

只可以話蜆冇蜆味∼麻麻地∼

之後就係日式蒸蛋啦∼

好少可係放題會見到可以叫一杯日式蒸蛋架∼

材料都好足∼不過可能廚師重手左∼咸左D

 

之後就一堆串燒同埋炸物∼

因為我地都唔太好炸野∼叫左少少黎試ja

我自己就麻麻地串燒∼所以no comment

多謝朋友仔meet左隻蝦俾我食∼蝦就唔係好新鮮了∼

 

竟然俾我發現有我至愛的燒八爪魚丸點∼

好驚喜∼外脆內軟∼仲有魷魚係入面∼正!

 

女仔食甜品係有第二個胃既∼

哈哈∼我地一叫就叫左4款食∼

分別有泡芙、北海道3.6牛乳奶凍意大利芝士餅同埋法式焦糖燉蛋∼

樣樣都比我想像中好食∼不過最好味的一定係北海道3.6牛乳奶凍∼好滑∼∼

最後整多2球雪糕啦∼分別係豆腐味同綠茶味∼

點知就賴野啦∼唔係好明點解會一早D雪糕放埋落個碗度一齊雪∼

搞到球雪糕好硬身,唔好食-_-

 

 

總結:

其實整體黎講三木日本料理】係我食過咁多同等級的日本料理放題黎講係好既一間∼

一來座位夠闊落∼唔洗下下俾人迫住個背或者係成日有人係你張枱隔離0.00mm咁行過∼呢點我好中意∼食餐飯都好似打仗咁∼好辛苦je

二來侍應態度好好仲好主動協助客人∼當我寫完一張點菜紙放係枱面,唔洗1分鐘侍應都埋黎收左我張點菜紙幫我落單∼

三來係沒有漏單∼

最後,梗係佢地食物夠多選擇啦∼淨係本點菜紙都夠你睇足15分鐘先睇得哂XD

下次我會帶我男朋友黎再食過!

 

 

 

三木日本料理

地址:尖沙咀加拿分道25-31號國際商業信貸銀行大廈15  (河內道入口)

電話: 3188 5882

 

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : 
[email protected] / [email protected] 
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup

Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************






訪客留言 (返回 FingyanWing 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]