哈日族的我約了朋友食飯∼次次諗食咩都好煩惱∼因為太多選擇∼
而我好耐冇狂食日本料理放題∼所以我主動提出∼
好彩我朋友陪我去癲∼哈哈!
我係佐敦返工,自自然然就想搵返D附近的食店啦∼
最後就去左【三木日本料理】食飯啦∼
【三木日本料理】位置尖沙咀K11對面的大廈∼
都好容易搵到∼
因為怕多人等位,我地都預先打電話去訂位∼
他們晚上的放題時段有兩個,分別是1800-2015或2030-2245∼
因為我要6點半先收工,所以就預訂了2030-2245時段∼
我地當日平日星期二晚上去的∼
佢地星期一至三係便宜一點HK$238/人(另收加一服務費)
我地兩個好肚餓,早到左等入座∼
入到去俾我感覺座位好寬敞∼好舒服∼
比以往去的放題食店闊落得多∼唔洗轉身就係人同人∼
可能平日關係∼入座率只有一半左右∼

勁肚餓關係∼梗係立即睇下有咩Order啦∼
嘩嘩嘩!呢度有勁多勁野食選擇∼
落單紙都有N咁多張∼哈哈∼花多眼亂!

第一Round梗係order刺身先啦!
樣樣都叫左少少先啦!個刺身盤好型咁上碟!
我最愛三文魚,切得比較厚身!正!
仲有另一個至愛帆立貝,我未試過係放題食過咁大粒帆立貝∼大過手指呀
都幾好味∼幾新鮮呀∼
不過可能解雪得未夠,有少少冰冰地既感覺∼不過還可接受∼
仲有隻甜蝦唔講得笑∼粗過我手指∼
平時食開都係細細隻果D,估唔到有咁大隻甜蝦∼

之後再點了沙津∼
芝麻醬係我至愛∼連埋豆腐食都幾好味wor∼

之後就叫飲品啦∼
飲品都係汽水類為主∼而其他有呢個FUZE Tea Lemon及FUZE Tea Apple∼
毛啦啦俾我發現左係呢個黑松露野菌忌廉湯叫呀!
梗係試下啦∼一試之下∼正到冇朋友呀∼好香菌味∼勁想encore多碗呀!

之後就點左其他熱食∼
有餃子雞翼、牛舌及牛柳粒、香辣魚餅同埋牛油粟米∼
餃子雞翼好搞笑,入面去哂骨,放左D豬肉餡入去∼不過我好怕食雞皮,唔係太岩我好味∼
牛舌及牛柳粒都尚可,中意食牛的人可以再叫∼
香辣魚餅D醬汁係帶少少甜的辣∼不過我怕辣∼唔係太岩我口味∼
粟米雖然係平野∼但係黎到放題都總會叫返D食下∼栗米好甜∼

之後上就係火炙壽司∼
由左起係黑松露帆立貝、左口群邊、海鰻及三文魚腩∼
味道唔算得上好好味∼不過是可接受∼
可以再試下其他唔同款∼

再上就係清酒煮蜆∼
唔…只可以話蜆冇蜆味∼麻麻地∼

之後就係日式蒸蛋啦∼
好少可係放題會見到可以叫一杯日式蒸蛋架∼
材料都好足∼不過可能廚師重手左∼咸左D∼

之後就一堆串燒同埋炸物∼
因為我地都唔太好炸野∼叫左少少黎試ja∼
我自己就麻麻地串燒∼所以no comment∼
多謝朋友仔meet左隻蝦俾我食∼蝦就唔係好新鮮了∼

竟然俾我發現有我至愛的燒八爪魚丸點∼
好驚喜∼外脆內軟∼仲有魷魚係入面∼正!

女仔食甜品係有第二個胃既∼
哈哈∼我地一叫就叫左4款食∼
分別有泡芙、北海道3.6牛乳奶凍、意大利芝士餅同埋法式焦糖燉蛋∼
樣樣都比我想像中好食∼不過最好味的一定係北海道3.6牛乳奶凍∼好滑∼∼
最後整多2球雪糕啦∼分別係豆腐味同綠茶味∼
點知就賴野啦∼唔係好明點解會一早”不”定D雪糕放埋落個碗度一齊雪∼
搞到球雪糕好硬身,唔好食-_-

總結:
其實整體黎講【三木日本料理】係我食過咁多同等級的日本料理放題黎講係好既一間∼
一來座位夠闊落∼唔洗下下俾人迫住個背或者係成日有人係你張枱隔離0.00mm咁行過∼呢點我好中意∼食餐飯都好似打仗咁∼好辛苦je∼
二來侍應態度好好仲好主動協助客人∼當我寫完一張點菜紙放係枱面,唔洗1分鐘侍應都埋黎收左我張點菜紙幫我落單∼
三來係沒有漏單∼
最後,梗係佢地食物夠多選擇啦∼淨係本點菜紙都夠你睇足15分鐘先睇得哂XD
下次我會帶我男朋友黎再食過!
三木日本料理
地址:尖沙咀加拿分道25-31號國際商業信貸銀行大廈15 樓 (河內道入口)
電話: 3188 5882
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : [email protected] / [email protected]
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************
|