近來的節日活動特別多,大家都為自己特別妝扮一翻∼
希望以最佳的狀態示人∼
除左化個靚妝之外,頭髮都唔少得架∼
頭髮扮靚靚,來來去去都來染髮呀、電髮呀及漂染等等∼
雖然係好有型好靚∼但現實始終歸現實∼
都終有一日係回歸平淡,在平淡過後就發現了頭髮變得乾旱粗糙及毛躁,甚至出現開叉的情況∼
而我雖然沒有電髮及漂染,但也間中會到髮型屋染髮,來改變我一貫沉悶的的髮色∼
但久而久之,頭髮開始變得乾旱及開叉∼唔通真係要迫我去剪髮?(T_T)
咪住!唔洗剪啦∼因為近日收到一樣護髮產品∼好正架∼立即要推介大家!
Rejoice 抗護焗油精華髮膜 HK$39.9/300ml

產品是黃橙色扁身膠瓶裝為主,都好有份量,好重手∼
產品上列明產品說明、資料、成份及使用方法等資料∼
產品是針對燙染受損、毛燥及乾澀髮質使用∼
可以在秀髮上形成滋養膜,順滑秀髮並鎖住水潤∼

產品底部印上有效日期∼
打開產品蓋,就有產品使用方法及第一次如何開啟產品∼

第一次使用時,以逆時針轉開瓶蓋∼
拿著蓋子,揭開翻蓋,輕壓包裝膜,就可以取出了∼
之後可以將瓶蓋順時針扭緊,就可以開始使用啦∼

瓶內裝著滿滿的髮膜∼

髮膜比較杰身,呈乳白色的∼

每次洗髮後,取適量髮膜塗於髮尾∼
之後輕輕按摩至頭髮其他部分,靜待三分鐘左右,就可以用水沖洗乾淨∼∼
官方建議每週可以使用一至兩次∼

大家可以睇到我的髮尾使用前及使用後的情況∼
太利害了吧∼立即順滑有光澤∼毛燥都不見了∼∼

總結:
我曾經買過一些上百元的髮膜,想盡辦法都去改善我髮尾開叉毛燥的問題∼
但是效果也是一般般∼
但想不到只需不到40個大洋就買到可以媲美上百元的髮膜∼
而且效果好顯注,好似去左髮型屋焗油一樣∼頭髮變得順滑亮澤不打結∼
毛燥也不見了∼好正呀∼
平民終於可以在家中享用到高級的髮型屋焗油效果∼
真係抵用夾大件!
如果你都有我類似的問題∼不妨入手試一試它的威存吧∼
順帶一提,髮膜真是超香,忍不住狂索呀!哈哈!

產品資料:https://www.livingartist.com.hk/tag/rejoice
是次產品及資料由P&G提供
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : [email protected] / [email protected]
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP

**********************************
|