任飲任食豪無顧忌不需要睇價錢地食,真係好爽!
話說已經好耐冇食放題,跟友人二話不說就去返上次食過今次想翻尋味的「三木日本料理」

我們都是平日晚上8時半的時段進食,人流比之前新開業明顯多左好多,座無虛席!利害!確實這間也真是蠻不錯,所以已來第二次了∼

這裡的食物選擇非常多,一疊點菜紙,睇睇點菜都要花點時間∼
首先就黎刺身先∼
跟開業時的水準都保持到,全部都非常新鮮,而且切得比較厚身,啖啖肉好有口感∼

因為近期剛病好,所以不能點凍飲,所以我轉攻了熱的湯品∼
左:豆腐味噌湯
右:黑松露野菌忌廉湯
我飲的是黑松露野菌忌廉湯,記得上次飲係好好味,所以今次也點了這一個,水準都保持到,依然好好味,湯內還有一些雜菌好有口感,最後我飲了兩大碗!

左:若布胡瓜醋
右:三文魚蟹肉沙津
若布胡瓜醋原來是海苔加青瓜,有點醋去調味,幾開胃∼
而三文魚蟹肉沙津,我想不過蟹肉就是蟹柳棒半條,我太大想頭了,哈哈!

原切牛舌及蒜香一口牛柳粒
這兩款鐵板燒應該是即叫即燒的,上碟都是出煙的∼
牛舌質感幾爽口,而牛柳粒的蒜香調味好正,而且入口唔難咬,牛味有,不錯不題!

壽司類:分別有花之戀、蟹棒壽司、火炙三文魚腩等∼
全部都是少少的SIZE,不會太大食到太飽,又可以試到不同款式的食物∼

鹽燒雞中翼及牛油粟米∼
鹽燒雞中翼比想像中好味,好香,又是即叫即燒好惹味∼
牛油粟米不用說,是每次都要點的普通但是好愛吃的!

還有燒菠蘿及日本糖芯蕃薯串∼
燒菠蘿是朋友點的∼
而日本糖芯蕃薯串好好味∼甜甜的,可以連皮食∼

最後就是甜品時間∼
每款都點一份,可以同朋友Share,我最喜歡的是牛奶布甸,好滑好味∼
後記:
已經來過第二次,事隔大半年,水準依然保持∼
就算人流多左,都無漏單情況∼
而職員都好快手,有有禮貌,值得推介!
三木日本料理
地址:尖沙咀加拿分道25-31號國際商業信貸銀行大廈15 樓 (河內道入口)
http://www.openrice.com/zh/hongkong/restaurant/%E5%B0%96%E6%B2%99%E5%92%80-%E4%B8%89%E6%9C%A8%E6%97%A5%E6%9C%AC%E6%96%99%E7%90%86/175990?s=3

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : [email protected] / [email protected]
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP

**********************************
|