有時食得多正餐的飯粉麵食到悶,就喜歡跟男友去食”鬼佬”餐∼
去開銅鑼灣要想起食漢堡就一定去「Burgeroom」!
上星期又去拜會一下啦∼其實老實說已經食了不下十多次,今次就分享一下啦!
「Burgeroom」就位於百德新街內的食街內,有室內及室外座位∼
我地平日7點左右去到,室內都仲有位可以唔洗等位直入∼
餐廳內的裝修好有Cyber Feel,門口旁邊有個飲品櫃∼
選好食物後,我們需要到收銀處落單,之後職員就會俾一個號碼牌∼
食漢堡又點可以少左薯條就個好拍擋,今次就點了芝士薯條∼
淋上芝士醬好正,芝士味香而不膩,中間帶一點點香草碎∼
脆脆的薯條伴著芝士令薯條半脆狀態,又吸收了少少芝士味在內,好好味!
不過要襯熱食,凍左芝士就變得半凝固狀,口感就相差好遠了!
上下兩層是包,之後有芝士、香脆雞肉、鮮蕃茄片及生菜,份量一點也不吝嗇∼
香脆雞肉表面炸至脆身,好香好入味,但不會太油,而芝士會因為熱度而半溶化狀,配上新鮮爽口的鮮蕃茄片及生菜,口感非常豐富!
這個漢堡的上碟方式都有所不同,包面是另外放開,之後就有鵝肝在上層∼
有上下兩層是包,之後有鵝肝、芝士、漢堡、鮮蕃茄片及生菜!
鵝肝煎得剛剛好,好香好好味,之後就有半溶芝士及漢堡,漢堡肉是手打的,好多牛肉味,又唔會太過易散,配搭鵝肝味道一流的好味!
這間漢堡店是由之前未搬店都已經有幫襯過,多年來都能夠保持水準,所以到宜家為止都是我跟男友非常愛的一間餐廳!
不要看它的食物價格好像貴了一點,但其實真是物有所值,如果不是太肚餓,我一個女仔都唔可以食到一個包,因為份量真係很大很多!
Burgeroom
地址:銅鑼灣Fashion Walk食街百德新街50-56號地下D舖
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************
|