難得星期六放假又冇特別事做,就跟男友出去行街拍拖啦∼
早前去過呢間食店的分店食晚餐,覺得好正,不過晚市有點貴,男友又未試過,於是就帶佢去尖沙咀分店食個午餐啦!
CHEF STAGE de Eddy Chu在海港城附近,地點唔算難搵,位於大廈的十九樓!
眼見座位不算太多,不過位置之間都留有一定位置,唔算太迫!
因為餐廳位於大廈19樓,職員安排我們坐在窗口位置,可以遠眺維港景色!
先看午餐價目,價位由HK$138至168不等,有沙津、湯、主菜、甜品及飲品,另加HK$48有海鮮拼盤及餐酒,價錢唔算貴!
先來一客餐前麵包,麵包微暖香軟,塗上牛油食用,因為太肚餓好很就食哂!
沙律我就叫左凱撒沙律配烤雞,凱撒沙律是我最喜愛的沙律!
除了有新爽鮮甜的沙律菜及蕃茄仔之外,還有多士粒及烤雞,還曬上煙肉味脆脆!
另一款就是乳酪芒果蝦沙律,明顯不同就是有兩隻鮮蝦,鮮蝦好彈牙,上面有些乳酪醬,酸酸甜甜的好開胃,再配埋芒果就更加開胃!
是日餐湯就整個左翠肉瓜鮮蝦湯,好特別的湯,好清甜好有翠肉瓜味,不過份量略為比較少,只有半碗的份量!
上面淋上好香好Creamy的醬汁,超好味,本身海鮮好鮮味,煮得剛剛好,魚的肉質好嫩滑!
帶子都好鮮味,配上醬汁好入味,另外伴碟再有紫薯蓉,好甜好香,有飽肚感!
羊T骨是男友點的,肉質易咬好香羊味,醬汁就像燒汁的味道,跟羊肉好夾!
有一個小小的鮮忌廉蛋卷作結,忌廉好滑,甜度適中,蛋卷有香香的蛋味,好鬆軟,份量不多不少,不致太飽!
雖然他們的午餐份量不算多,不過午餐也跟晚餐的用膳時間及先後次序都一樣∼
職員也會跟著時間及食用速度慢慢上碟,慢慢食下傾下計唔覺唔覺就食左兩小時∼
不知不覺也開始覺得有飽肚感,如果想搵個假日對自己好D,跟朋友來個慢食嘆下,呢個地方是不錯的選擇,食物也十分有水準。
**********************************
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************
|