中午跟男友去完灣仔玩具街行,就去附近搵野食,醫下個肚!
突然記得上有朋友推介去這間漢堡包店,男友又好喜歡食Burger,所以就決定去一試!

星期六中午1點左右到達,入面座無虛席,等左一陣先有位!
原來Lunch Time買任何漢包都送薯條及飲品,來得合時囉!

店內唔算好大,座位之間都只可座兩人,如果坐多一位就會較迫,這張相是我臨走時拍的,可以1點正是午餐時間,如果想避開人潮,就可以改晏少少去!

這裡主要是售賣漢堡的,但也有其他沙律、小吃及All Day Breakfast提供,也有不同的特色飲品及咖啡選擇!
Strawberry Mike Shake(HK$58, Lunch跟餐轉加HK$25)

因為見到他們人飲好似好好味,所以就點了士多啤梨奶昔試試!
成杯都係粉紅色好靚,飲落好香的士多啤梨味,奶昔好滑!

上面仲有Cream及一粒車里子作點綴,將Cream混和更香滑,甜度適中,唔易溶化為水,質地好厚實!
Cookies & Cream Milk Shake(HK$58, Lunch跟餐轉加HK$25)

這是男友點的,質地跟士多啤梨味的厚實幼滑,我個人覺得比士多啤梨味甜,多香溫尼拿味,仲有有曲奇碎!

上面一樣都有一Cream,也有一申Oreo餅作點綴,也跟上面一樣,不易化為水,由頭飲到尾都好有質感!
Mushroom Cheese Burger (HK$88)


入面主要的磨菇已經打成蓉,再炸成一塊好似漢堡扒的樣子!
還有生菜、洋蔥、酸瓜、鮮蕃茄及芝士,再中間夾住微酸的沙律千島醬,一咬落去口感非常豐富,而磨菇味超香,好新鮮!

而男友點的是雞塊漢堡,配料也是有生菜、洋蔥、酸瓜、鮮蕃茄及芝士等!
|