前日lunch Time 已經feel到有D唔舒服~
放學去睇醫生(Thank you Vicki 囡囡送我返屋企)
原來我發橈(有38.4度)
仲要腰酸背痛!!(唉~我老啦!!M仔你要養我@@)
第二日我照返學la~(果時有35度~好返^^)
但直到今日零晨2:46分......再次發燒~= =(唉~好痛苦)
但係我無食野就食藥~(有六種藥!!好苦呀)
點知嘔返D藥出黎~
訓唔著!!去做功課
略過.....到返學
起身~覺得好暈~~
跌左落地下(嚇親屋企人....唔洗擔心bor!!我自己知自己事!!死唔去ge)
不過堅持返學(because係home 好無聊,,, 仲要還本bio比光仔**我好有責任感ge**)
還左書~去611上CIT!!
超悶~最後要do小測~我做左6題(岩左6題=.= 不過都好過我隔離果位!!@@)
小息~比vicki拉左去sick Room~
再次證實發燒~
要早退!(我第一次早退!!就比左PT啦~ ~)
返到屋企無野做......玩電腦.....打qooza!!^ ^ 同人send短信
最後多謝各位關心~
|