今日第一次抄餸
超happy and 超難食
哈哈
今日出街 遇到fd子們 好happy 好耐無見佢哋 i miss you呀
vicki,嬋嬋,情情,山山,嘉敏,芳芳,waiyi,乖女,kk們,太孫們,同班同學們~好想怏d見到你哋
+返阿古(sorry...怪你存在感太低__嘻......................講笑咋!!) sorry彤彤!!!我+返你喇!!