陸運會Day One(21/10)
成日要做啦啦隊.......超悶
無咩心機~去到班際癲左.....(狂尖叫)
幫完M仔打氣再help3E(恭喜你哋人人有獎)
陸運會Day Two(22/10)
幫人代崗(8:45am起點 10:30am終點)
可以好近咁望到佢同幫人打氣(不過佢唔知= =")
一跳....去到社際比賽(M仔有份)
馬上去返啦啦隊....唔理把聲.....有咁大聲得咁大聲幫手打氣
見olivett跑第一超happy
特別佢跑果時(唔小心講錯野tim)
嘩!!總之好開心
晧晧生日(22/10)
到BB生日
一個月食兩次生日蛋糕(肥死我啦)
Happy Birthday to 晧晧!!
BB同My brother
呀B偷食^^
P.S:唔該光仔幫手.......(祕密~唔講得嫁)
|