好開心呀!!
佢真係一日俾一粒糖我呀!!!(其實係幾粒)
不過今日lunch果時佢鬧我(內容唔講)
果時真係好嬲超火(問都唔問...就話我)
不過宜家無野啦.....
但係「你」記住....有時我好大方,但都會有好小氣ge時候!!!