今日放學本生心情唔錯......
不過聽到女人講ge野同xxD朋友講ge野(知ge人千其唔好講,plx......雖然好快會穿煲)
個心其實真係好hurt
我知....我唔夠佢哋好.....但係我會尊重你ge決定
講真....就算幾唔抵得....我都唔會再去爭取
因為....我「應該」知你諗咩!!
你唔洗理我感受
放心咁去啦~
不過我相信你......真係好信任你!!
最後thx all my fd(特別係某兩個kai婆)
我心情好好多.......