今日契哥生日(真係上左契嫁!!)
老頭子話一齊慶祝wow~無所謂la~
因為有你哋係hk同我正式慶祝返呀ma!!
決定左28號,我會坐12:00正ge直通車返hk~maybe觀塘落車!
期待29號同「你哋」見面
我愛光仔!
當然仲有各位太孫同man man