各位親愛既朋友仔
新既一年請多多指教
我哋永遠都要咁fd呀!!
各位太孫
新一年大家都要有突破呀
未搵到伴既...快d搵返個伴喇
太婆我話咁快又老多一年.....真係快樂不知時日過
唔知幾時...我要返老家呢!!?(嘻嘻)
其實我有一樣野...瞞左大家好耐
其實我有絕症.....就黎咩啦~唔係仲有幾耐命
(↑講笑咋)
好!!講完笑啦~我好認真咁同大家講
就黎考試喇!!你哋要加油呀!!
特別係光仔~唔好唔記得你應誠左我d咩!!
好~最後...我要多謝各位同我講過 happy new year or 新年快樂既人
你哋都要快樂呀!!
光仔~多謝你打黎同我新年快樂呀~
希望今年可以同大家開開心心咁渡過喇!!
|