話說....由星期三到今日
考左四科.....應該死曬....嗚~嗚~
心理同身體都傷左
星期二衝傷絛腰
前日...經過籃球場...傾傾下電話...突然有人大叫:中呀!!!
我唔知咩事....回頭一 看....諗住避開個波....唔單只食波餅,,,仲衝親鐵欄
琴日仲慘....俾狗追....跌左落草地...MANMAN見死不救....=...=
唉~希望有命平安渡過考試我就心滿意足
何況都抄嫁啦!!哈哈哈
大家加油呀!!!