今日唔知點解...個肚好痛
lunch同光仔去食飯
跟住去左sickroom
最後果堂英文堂去多次sickroom.....衝到miss鄭(3013果個)
佢好好人呀!!help me{蓋皮}
訓左成堂....放學要去練POEM==
其間嘔左出黎....超辛苦lo
之後等vicki佢哋放學
返去途中...遇到老公仔
唔該你成日送我返屋企~~
返到去食藥...即刻去訓
訓到9點幾....起身第一時間就係嘔
i hope 聽日會好返喇!!