如題...
而家開始好忙....為左下年可以入到自己想入既班
我要開始努力喇....我浪費左十幾年既時間...唔可以再咁落去
小學我成績超差...成日俾miss/呀sir鬧....留過n次堂.....無一日交齊功課
不過...我而家願意為左一個人去改變
我好驚...有一日佢會離開我..離開世上
希望我仲夠時間去報恩
我一直都唔無同你講既野...希望仲黎得切同你講
我愛你呀!!