第二日考試。唉,compo喎。我又做錯野啦,無跟佢d規則,隔左行寫。不過,我覺得今次都幾易下。作左第一題,寫左orange呀^^橙橙真係好好食。
陳散散散散散散散電髮作左第二題呀,我諗到既係佢比陳果果電親隻手指。哈哈......(笑死左=0=)