| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007-02-27  |
7:00起身,,,好難受,,,但吾系因為眼訓,,,
上C.L果時,,,搞笑!!!份問卷問埋晒D好狗既野XDD
答系`又會覺得好自己勁自大喎!!!
答吾系`又對吾住自己喎!!!
哈哈`總之我笑左好耐啦-0-
之後LUNCH`5人食,,,
好有陰影囉我,,,諗住搵SWANLI陪我出去買頭痛藥,,,但又冇買到,,,
跟住兩堂I.S`
我吾記得帶書之MA,,,你地班好同學又話咩身為班長都甘-0-
唉`雖然系講笑,,,但我都好大壓力!!!
|
| |
2007-02-27  |
日日起身都好辛苦,,,完全冇晒果種意義`
番度去又系等放學,,,番到黎又系等星期六,,,
為咩!? |
| |
2007-02-26  |
第一日番學`
牙tine心情好令,,,我同swanli見到你甘都好開心-0-
|
| |
2007-02-23  |
11點起身,,,之後行下T.W`
6點鐘爸爸開車接埋蛋蛋就去紅磡`
睇溫拿`
雖然系老餅,,,但都OK有氣氛!!!
一開場比d迷你煙花嚇親我個心-0-
五條友仲跳埋晒d低b舞,,,著埋吾同色既3,,,好似細個睇果d五星戰隊囉= =''
之後同蛋蛋死o係度嗌老餅,,,好彩D師奶冇打我地姐XDD
哇,,,中途仲有牙葛出黎扮下野,,,好可愛,,,
跟住大家一齊fing隻豬仔電筒,,,全場勁令牙!!!
就系甘,,,番到黎12點幾,,,食埋野2點幾就訓喇`
|
| |
2007-02-22  |
11點幾起身,,,成晚都冇訓過`
之後同姑媽飲茶`
跟住過澳門行下`
嚮西環搭船果時,,,諗番起果日好多野,,,
落左船之後搭車,,,見到一個著Burberry乾濕褸,,,用Burberry電話繩,,,拎Burberry袋既Burberry女人-0-
之後去到周圍行,,,成街都系tb,,,吾錯牙都XDD
食完飯遊的士河`
同的士叔叔討論一下澳門既政治架構-3-
跟住11點幾就H.K.`
買埋宵夜就番屋企喇`
|
| |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 78 | »
|