| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007-03-06  |
V.A.打回頭,,,預左啦都,,,
LUNCH*上牙TINE度食,,,點知冷戰!!!搞到我同SWANLI吾敢講野-0-
最尾上MCED* 調位,,,,好野吾使同肥仔坐XDD
之後玩遊戲,,,講沖涼囉,,,笑到我面紅=]
|
| |
2007-03-05  |
P.E*打波冇人肯出黎,,,黑晒面囉全部人-0-
MUS*遲左10 分鐘上去,,,所以要罰番我地企,,,
LUNCH*照舊啦都系,,,
系囉吾,,,今日都冇咩野,,, |
| |
2007-03-04  |
今日SWANLI大晒!!! 生日十分快樂!!!希望你變得成熟D啦XDD
1點鐘比人打黎催我,,,但系我仲未食野,,,
之後3點鐘先出到去-0- 仲搞到SWANLI白等我了,,,
唱k,,,完全吾知發生咩事,,,有人唱帝女花囉吾該= =''跟住到我,,,
依然唱到喊,,,我講過冇下次,,,好可惜始終系甘,,,影貼紙相,,,有人
幫我地比左錢XDD 哇!!!仲要見到2A好多人,,,竟然星期日走出黎做Project-0-
喂,,,牙TINE,,,點解你吾似得人地甘既!?走果時再撞到2A既人,,,今次條友系同
佢既媽媽出黎借書囉吾該!!! 真系痴線架,,,
同伴也話我傻 喜歡受挫* |
| |
2007-03-02  |
終於到星期五喇!!!
排隊果陣bb走埋黎撞我喎!!!差d想鬧人-0-
GEOG`笑到我暈低,,,好爛牙D gag!!!
I.S`牛眼我黎喇!!!由我親自操刀呢XP
我吾怕我吾怕!!!為左第時大個要做法醫而豁出去啦!!!哈哈`有人讚我勇牙XDD
之後LUNCH`我地3條友食完就坐o係度傾香港既政治問題-0-
跟住我番到去玩野,,,話要搵2B既女班長,,,D人眼都突晒甘望住我-3-''
HIST`有人玩到high得滯,,所以,,,,,,,就,,,,,,,,,哈哈哈
放學要handbell`想死!我果個位勁難囉,,,打到我漂冷汗,,,人格分裂牙真系= =''
牙tine送我走` |
| |
2007-03-01  |
CHIN`好吾開心囉,,,點解功就你領,,,而我就搵個人讚下都冇!!!
我甘辛苦為咩牙又!?我知吾關你事,,,但我都好嬲囉因為甘,,,
之後LUNCH`5個人,,,
同婷你一啖我一啖`哈哈`講得核突左XDD
ORAL堂,,,我好吾妥你牙!!!
跟住o係HALL度勁好笑,,,有男仔要著裙喎-0-
系甘* |
| |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 78 | »
|