| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007-04-30  |
今朝個地濕左`所以吾使集隊-0-
好開心見到牙lee番番黎我地度=v=
chin`好驚心牙!!臨尾都系嗌左我答野-3-
maths`而家過得輕鬆好多!!
eng`去mmlc搵料`愛因斯坦牙xP
中史`哈哈...渾渾噩噩又1堂=0=
lunch`今日得3個人食彩明...借糖囉問隔離xDD
番到去陪tine2去su印野...之後撞到牙man`1齊10指緊扣番課室-3-
oral`yoyo拎轉身拍左lwh個頭1下...點知比文丹鬧...仲要我帶左yoyo落訓導= =''
之後lwh坐左上黎1齊讀野...唉...即刻矚目左@@'' 好搞笑囉同番佢坐...
週會`講奧運...福娃原來系天線得得b-0-
放學同tine2`swanli走`
|
| |
2007-04-29  |
今朝吾知醒 自己行過去酒樓搵mama` 爸爸`=]
之後去沙田行街-0-
系甘`
饅頭番左大陸@@'' i miz u =)
|
| |
2007-04-28  |
尋日果件事...睇黎系我地諗得嚴重左囉!!
失望...真系好失望!! 連人地都話你點解可以甘冷靜...
完全系吾著緊囉...講1套做1套...算系咩姐你...
甘既你`我寧願吾要囉`
|
| |
2007-04-28  |
尋晚同何鋒傾左4粒幾鐘@@ 某d事傾到喊= =''
今朝7點鐘醒左`慣左番學甘早-0-
之後12點幾飲茶`爸爸車我出葵興...跟住4個人上loktung屋企xDD
1路玩1路作歌...哇...練琴練到手指腫晒-3- 牙yan話鍚番我喎xP
5點幾同CANDY`雯行去K.F. JOIN埋KAWAI食野`
食完就傾左陣`講左好多人衰野xDD 原來系講10日10夜都講吾完架@@''
跟住同雯`KAWAI`去買褲...THEN`爸爸黎車我去食飯`
食完去買宵夜=0= 番家`
|
| |
2007-04-27  |
尋晚同小鋒傾心事傾到12:30= ='' 今日好眼訓!!
今朝成班人搶YOYO糖xDD 我吾食糖架!!怕肥-0-
MATHS`飄忽既tingwingnga又飄左出黎喇= =''
ENG`死啦...差兩本書喎仲=0=
CL`吾記得左帶眼鏡...所以乜都做吾到...要隔離位幫=V=''
跟住拎左TWH張WS玩!!比我摺到爛甘滯xDD 點知佢又想搶番我果張喎...於是就打起上黎= =''
家政`今日佢都OK仁慈掛@@''
LUNCH`4人食彩明...今日大家都靜左...
I.S`小鋒同邱朋友調左位...但條ON9竟然吾知囉= ='' 我同小鋒都服左佢!!
之後番到課室見到MS.WONG`成班嚇驚左@@
HANDBELL`5月2比賽!!
今日好開心=)
|
| |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 78 | »
|