| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007-05-10  |
今朝i.s`好易@@''
maths`牙sir又黎派簿...之後坐左係後面睇堂-0-
eng`你牙媽...搵我擦黑板囉你條8婆!! 果少少野你做啦頂...
recess`比何鋒射橡筋射中面喎-3- 跟住ho po yuen又掟中我喎!!
cl`哈哈罰企笑死我xDD]
家玫`20分鐘你吾好去死!!支針吉死我= =''
LUNCH`食大家樂...有人見吾到我喎話xP
2堂I.S`唉眼訓到你吾信...同隔離傾計...臨落堂果10幾分鐘d人行去
後面借書...SHARON同ka wai過左黎傾計...之後玩我個酒凹...吾知點
解個個都話好得意=V=''
|
| |
2007-05-09  |
GEOG`果4分我送比你!!
2堂中文`呵`某某果組d漏洞比我搵晒出黎!! 有人話我勁@@`
maths`吾捨得牙sir囉大家!!又回到關關的黑暗時代!!
lunch`3人食彩明`坐低左冇耐,,,有班人行過...牙邊個同牙邊個竟然搞我個頭喎!!
頂`仲要系掃掃掃果隻囉...我1生人最憎人搞我個頭架喇!!哼'/\'
跟住錦錦抄功課抄到倒瀉左杯朱古力-0-
通識`悶到發癲...之後仲要胃痛!!喊甘口= =''
tine2送我地走`
|
| |
2007-05-08  |
中史`冇派卷-0-
中文`作文喎要...後面作左地下鐵情緣@@''
hist`哇`即日考即日派...B.CHAN你系得既xDD
但系衰左囉...算`病住黎測系差D架喇唉= =''
lunch`哈...同枱個牙叔搭訕喎- -'' 之後我又同左個人say hi`
跟住食食下有班男仔過黎問左個低b問題...
以為佢地系黎問路牙做訪問甘tim`點知甘痴線喎=0=
then`仲有個女仔埋黎話吾好意思...原來跌左錢= =''哇!!今餐飯真系可愛喇xDD
PTH` 做WB`之後去mmlc錄音...好彩吾使姐=]
系甘` |
| |
2007-05-06  |
今天是星期天`多麼晴朗的呢!!
11點鐘左右醒了`之後打電話給某人!!廢up左一陣,,,發現有西遊記睇-0-
接著起身梳洗`去酒樓喝茶-3-
途中跟某人和tine2`sms`
然後跟baba`mama遊車河`到過旺角`(本打算下車找tine2和魔魔的)
紅磡`尖沙咀`再回葵芳下午茶`
在葵芳巧遇郭同學那群人@@''
之後又到城門水塘`拍下一些照片=0=
 
回家`
|
| |
2007-05-05  |
今朝10點幾比人sd個msg黎搞醒左@@'' 點知條友自己又訓番囉!!
之後同baba`mama飲茶`但冇乜心機,,,因為好眼訓-0-
跟住決定番屋企!!唉我都竟然冇街去囉會-3-
sd下msg`溫下書`無無聊聊到5點...終於頂吾順!!見到有隻豬黎接走左我1粒鐘= =''
就系甘`冇左1日美好既時間喇!! |
| |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 78 | »
|