| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007-04-04  |
今朝好早番`之後上到去勾引人-0-
MATHS`關關話決心收依份假期功課會收到暑假!! [ 真系幾爛下! ]
中史`頂肺!!創新低囉吾該...仲比人話我晒命= =''
LUNCH`4人買野上tine tine屋企食...睇電視睇到大家傻笑...由此證明!! 港產片是曾經輝煌過的!!
番到去`同CARMEN`鳳鳳`婷婷傾計...點知TMY無啦啦大嗌:TUNGWINGNGA系我既!!
呆晒囉我= ='' 原來系猜羸左...可以揀我入佢地果組先-3- 我真系好感動!!估吾到你會第1個揀我XP
跟住又爆句:雅雅系我既!! 我同SING SING笑死左=0=
ORAL`你媽媽一定是多麼的健康...如果不是...又怎會想我們問候她呢@@'' 頂肺!!竟然罰我地留堂!!
週會`主呀主呀!! 點解你連番生都要我地興祝牙!!? 我同KIKI坐到腰痛腳痛...後面既王同學又不停講野...煩到你暈低!!
之後留文丹堂...牙!!吾系...系文丹留我地堂!!石同學果邊1路講粗口1路抄...但我地既文丹完全聽不到呢=V=''
我搞掂晒就走...甘岩見到tine tine同HCY傾番GEOG既事...我又傾埋一份XDD 睇開D啦朋友!!一切已成過去-0-
我叫人睇開D!?
我叫人豁出去!?
好似最睇吾開`最豁吾出果個人系我!!
你`
系唯1令我冇晒辦法既人`
自問我可以羸你 但喜歡輸給你***
|
| |
2007-04-03  |
今朝7點morning call牙tine`
之後7:30同牙tine去大家樂撐枱腳呢` 我知道tine tine你一定感到十分榮幸的!!
P.E`哈,,,我的腰圍是23吋,,,跟住度高,,,很教人羨慕呢-0-
MUS`頂肺!!WCT又問我有冇JEL頭,,,次次上MUS都會問一次先安落的= =''
MATHS`哇!!畫圖令我心灰意冷,,,冇改到就交左出去,,,算吧!!豁出去啦各位!!
LUNCH`4人食大家樂,,,牙TINE比今朝既早餐嚇飽左=3=
番到去同男班長鬧交! 比人話我RAP爆左佢XDD 但嘈既過程中,,,不小心打親我心愛的婷婷b!!
[ 你知道我是多麼心痛的嗎!? ]
放學同swanli走`
|
| |
2007-04-02  |
太美好的東西都會走!!
你要明白`
好多野想留都留吾住___如果佢要走的話`
包括我對你既感覺`
今日`我知道左你點睇我,,,可以話開心,,但又開始驚`
驚`系驚再落去,,,我放吾到手`
可能冇開始,,,會對大家都好`
因為`
我吾敢保證我會絕對專一`
不論對任何人`
|
| |
2007-04-01  |
愚人節大家都快樂!!
今日有
饅頭bb`
lokyee bb`
carmen bb`
ying bb`
A4 bb`
牙彥bb......全部都成功玩到我!! 哈哈XDD
今日過得好開心,,,
4月1日`
你`
仲記吾記得舊年既今日`
系我甘大個女過得最開心既一日`
系真架`
一年喇`
我地足足識左一年`
但系要我足足痛左兩次`
我好想好想`
番番去之前`
始終`
我最愛既`
都系你`
|
| |
2007-03-30  |
今朝同CARMEN`LUNG LUNG`番上去-0-
跟住借WS抄` HO PO YUEN仲話吾會同人講班長抄功課喎-3-
ENG`WONG HIU CHUN掛住同我傾,,,搞到文丹鬧鬼佢!!
小息搵SWANLI`點知同左彭超富朋友傾心事XDD
V.A`走火警囉頂! 熱到你暈低牙真系!!
LUNCH`要牙TINE`SWANLI`等我同婷`SOR!之後買番牙TINE屋企食=]
YEAH! 好溫馨牙bb!
番到去又玩`我而家好驚TAM MING YIU嗌我做雅雅= ='' 對! 系勁有陰影囉我!
MATHS`畫圖畫到CHAN YAT SING做埋女人XDD
臨尾果堂`睇謝檸檬! MS.WONG問我地最近有冇衝動想打人,,,梗有! 佢囉XP
放學行黎行去`諗住同SWANLI`牙TINE打波,,,又問埋bb打吾打,,,點知最後我淆左!!
系甘`
番到黎msn`哇`系甘比人迫我去,,,講左甘耐吾去又吾好意思喎,,,點算!

|
| |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 78 | »
|