| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007-03-21  |
你知吾知我等緊你既答案架豬!!
|
| |
2007-03-21  |
今朝番到去我地成班圍埋傾衰野-0-
晨讀分享`好多謝你冇嗌到我XDD但系YCK話下個嗌番我囉!!
CHIN`起身讀野,,,比MS.WONG讚=]
小息同牙LEE落去,,,撞到彭同學,,,傾左陣! 跟住番到上去,,,個個諗計收埋電話-3-
大家都淆晒,,,我都OK驚到震=]
中史`一句很用心抄寫筆記,,,就令我開心左成堂XDD
LUNCH`4人食,,,婷終於番黎我身邊喇!!! 愛死你!!!
食完番去玩`第一次聽LWH嗌我雅雅,,,嚇驚我個心!!之後TMY又走過黎嘈-0-
ORAL`吾該LWH吾好再話我同CYS系兩公婆囉!! 如果要話都吾好嚮某人面前講,,,
搞到我吾知點解釋好,,,
放學`搵吾到牙SIR就同婷走喇!!
|
| |
2007-03-20  |
今朝同CARMEN搵YOYO,,,之後同埋婷,,,SWANLI,,,YAN果D傾某人-0-
MATHS`有位朋友抄我功課抄漏野,,,搞到比關關鬧XDD
D.T`有人畫工OK差!!
CA`好開心你同我講野=]
LUNCH`4人食,,,大家都有D吾自然!之後SWANLI早走,,,
番到去玩包剪揼!MS.WONG入埋黎玩,,,仲羸埋TIM,,,但系某人有D DOWN!!
I.S`望左你好耐,,,我知你都有望我,,,
跟住落樓梯果時`WHC屈TWH睇我裙短囉,,,
THEN` 我個櫃爛左!!用到CYS果個!吾該晒!!
搞掂之後大家去D.T比分,,,本來諗住冇人送我走的,,,但系婷好好人陪我行出去-0-
點知最後又同埋LWH果D一齊走! ( 講明先`吾系我痴埋去架朋友!! ]
途中`KKC不停蚊我條尾,,,仲屈系LWH整的-0-
系牙!! 吾該晒TMY讓我上車先!!
|
| |
2007-03-18  |
今朝諗住為電車男而早起的!可惜又訓晏左-0-
之後飲茶`同CARMEN...BECKY SMS`好開心,,,
飲完就出去佩眼鏡,,,
3:30`跟住爸爸車我地過鯉景灣食野,,,
6:30番T.W又食飯,,,好似成日都系食甘XDD
番家`
多謝BECKY陪左我SMS成日-3-
點解你要吾清吾楚甘對我`
尋日我好開心`
因為你有認真甘同我傾`
只可惜冇答案`
但你始終冇拒絕到我`
我好開心`
|
| |
2007-03-17  |
今朝9點醒左`媽媽買早餐番上黎食,,,
之後11點幾搭車去海洋公園-0-
1路同CARMEN SMS`好慘囉你要白等!
去到淋雨淋飽左! D風仲吹到個頭亂晒!
3:30番金鐘食野,,,快到冇人信囉真系= =''
跟住行左陣,,,見到個長腿姐姐XDD
6:00`T.W.食飯,,,
走果時撞到鄺樂怡囉吾該! 毫無心理準備下搞成甘,,,十分失策!唉!
之後番到黎同BECKY SMS`YEAH好同學!

今晚好特別!
|
| |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 78 | »
|