FlorenZZ
暱稱: ♥nga nga`
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
A4_CHRISTIE
arrrrr_linG
baby2lise
bEnJamIn1LO23O_O456
BUZZLIGHTYEAR_BATMAN
Celi_Crazy
christineyingying
codywingsan
Deanlau
feliciababy88
Fung_andsaidtoyou
jessica_1314
karen0741
kchy1225
kenius5581
ko_117
loklokyi
luvuka
Margaret_BGMH
MAVIS_CHAN417
mikoko822
mikoko822
Phoebe_Ki1016
phoebe_pinky
Sheldon986
SING_MISSING
siuyo203
SIU_AYO
snoopyfeng886
stephyting_kiss
tiffanycat
wincytung
winnieling021
Yipki
RSS 訂閱
RSS Feed
2007-05-15

P.E`又系輪住玩...同停車打羽毛球-0-跟住玩左2次高低桿!!哈哈好好玩xDD

MUS`唉!!終於要出去拉小提琴-3- 別提了!!走晒音既我覺得= =''完全系發台瘟!!

不過好彩都有人讚我好勁- -''

MATHS`哈哈`成大半班冇功課交...我地成行企晒係度...連我都有份xP

lunch`同婷b去50嵐食住等tine2+錦錦...點知等左好耐都未見人-0-

行番去果時...我見到某人...跟住就1手拍落婷b度...搞到佢好嬲=v=''

i.s`訓下訓下...其實個心又吾知飄左去邊=0=

eng`都系未派卷...等到我好心急牙!!

 

 




2007-05-14

geog`hcy遲左15分鐘先落黎...原來系記錯day-0-

re`都系project d野啦`

i.s`oh my god!!考得般般咋=3= 所以幾失望+失落!!

eng`留係班房test...第2part有d考起我甘啦=0=

lunch`4人食彩明...唉!!食到厭晒!!反正再去都冇左某種感覺!!以後就少d去啦=)

hist`唉上上落落...行到我好熱= ='' 之後頂吾順除鬼左件冷3去@@''

點知一除左...ben chan就抽中我出去扮記者- -'' 真系堂堂有我份!!

chin`冇乜特別!!

 

 




2007-05-13

今朝又6點幾7點醒左`之後訓番...訓到11:30起身-0-

跟住去飲茶`出尖沙咀兜圈...再去九龍城食野...

then`5點令鐘番到屋企...之後又去食飯喇= =''好似成日都系食食食!!

*食飯時影的`哇!!夕陽無限好@@''

 

: : :我有預感...聽日開始又會變!

 




2007-05-12

今朝又7點幾醒左`之後訓到11點幾就起身喇-0-

食完野之後去葵興...同candy`ka wai``benjamin`上loktung屋企...

練左半粒鐘就走喇大家`之後冇人陪我囉唉!!

過左青衣搵媽咪hea`跟住買袋!!開心=] 途中同人sms`

then`番屋企先...之後再去深井食飯...次次經過都會諗起chy的!!哈!!

跟住baba車左我地出尖沙咀兜-3- 番黎t.w.買宵夜!!

 

今日心情吾好!!

 




2007-05-11

今朝番去陪koey珍姐`

晨讀係度背oral-0-

chin`又系抄下野甘啦`

maths`終於冇左牙sir...畫圖畫到好心煩...後面勁嬲喎比人記名@@''

recess`kiki陪我落校務處...之後番上去撞到bb...比番某人既玉照我-3-

eng`唉`nicole可能比我傳染左= =''

中史`派卷...吾錯甘啦...我終於勁過so ka ho喇yeah!!

lunch`冇左婷b得番我同錦錦`tine2食彩明...哇!!我太有faces喇!!tine2就晒我喎=]

之後幫我背oral...唉!!背到心煩=0=  跟住又比lingling果d怪人搞我個頭- -''

食完走...之後行緊番去果時又同bb玩= =''玩到tine2錦錦都走埋!

上到去同cathrine`man玩左陣`入到課室個個係度溫oral`

then...搵yoyo陪我去toilet整頭`又撞到bb...又玩-0-

oral`終於到左最黑暗既文丹堂喇!!竟然亂嗌人出去背喎...好不幸地!!

florence依個名系第3個比人揀中出去的= =''亦即系同後面果個lin哥哥

出去背- -''行到出去發台瘟甘...lin哥哥背下又停下...途中整左幾個gap位出黎!!

最後終於背完...我拎到7分=v=''

週會`派ws...何鋒講左句野我聽...唉!!

then`搵左件舊生番黎分享...做有線娛樂新聞台編輯架喎...

臨尾郭sir講野...yoyo爆左句:郭sir一出 誰與爭風!! xDD  笑死我地!!

之後放學...勁大班人排隊拎花!!跟住yanyan陪我落去搵tine2...泥膠又嗌我小白=0=''

handbell`練番比賽果2隻歌...牙sir話7月系甘就實冇死喎@@''

tine2送我走`