今朝番去陪koey搵珍姐`
晨讀係度背oral-0-
chin`又系抄下野甘啦`
maths`終於冇左牙sir...畫圖畫到好心煩...後面勁嬲喎比人記名@@''
recess`kiki陪我落校務處...之後番上去撞到bb...比番某人既玉照我-3-
eng`唉`nicole可能比我傳染左= =''
中史`派卷...吾錯甘啦...我終於勁過so ka ho喇yeah!!
lunch`冇左婷b得番我同錦錦`tine2食彩明...哇!!我太有faces喇!!tine2就晒我喎=]
之後幫我背oral...唉!!背到心煩=0= 跟住又比lingling果d怪人搞我個頭- -''
食完走...之後行緊番去果時又同bb玩= =''玩到tine2同錦錦都走埋!
上到去同cathrine`man玩左陣`入到課室個個係度溫oral`
then...搵yoyo陪我去toilet整頭`又撞到bb...又玩-0-
oral`終於到左最黑暗既文丹堂喇!!竟然亂嗌人出去背喎...好不幸地!!
florence依個名系第3個比人揀中出去的= =''亦即系同後面果個lin哥哥
出去背- -''行到出去發台瘟甘...lin哥哥背下又停下...途中整左幾個gap位出黎!!
最後終於背完...我拎到7分=v=''
週會`派ws...何鋒講左句野我聽...唉!!
then`搵左件舊生番黎分享...做有線娛樂新聞台編輯架喎...
臨尾郭sir講野...yoyo爆左句:郭sir一出 誰與爭風!! xDD 笑死我地!!
之後放學...勁大班人排隊拎花!!跟住yanyan陪我落去搵tine2...泥膠又嗌我小白=0=''
handbell`練番比賽果2隻歌...牙sir話7月系甘就實冇死喎@@''
tine2送我走`
|