今朝番到去成班討論ms.wong d野-0-
之後排隊除鬼左件冷3去...廢事上面有人望住啦下= =
chin`議論文喎教...原來我d中文水平都幾差下@@''
跟住又問中學生應否談戀愛!!= ='' 唉!!依個問題由小學傾到中學-3-
有d人答得好好笑xP sharon就即刻拎轉頭黎望我- -''
小息`又搵SHARON傾計...同你好鬼岩傾架姐=V=''
maths`ok啦都...做做下...關關將我份卷由右邊拎去左邊...
佢話驚有同學偷睇到喎...其實系懷疑yoyo=3=
i.s`邱底真系好鬼多咀...堂堂都煩住晒= = 講講下...翟同學仲差d爆響口!!
之後邱底同鋒鋒調左位...喂!!真系日抖吾好講人xDD
LUNCH`食番彩明...哇!!烏冬食烏冬=]
番到去同tmy傾左陣計...昇昇話好難得喎@@''
eng`頂肺!!派黎派去都未派到卷...平時又甘鬼死快喎-0-
通識`都系無無聊聊甘啦...
跟住handbell`哇...又企到腰到痛-3-
學完之後tine2送我走...條友仔鎖匙又冇錢又冇...then...我就借
錢比佢...跟住等等下車我地撞到某人...真系有緣牙可!?哈...可惜冇份呢!!- -
番到屋企訓左1粒鐘...唉...成個星期都冇覺好訓...終於頂吾順喇-0-
|