| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007-06-25  |
還未等到的燭光晚餐
還是穿好新衫等你揀
有點冷 長年累月 何其緩慢
還未手牽手攀登雪山
還是不敢迫你定時限
如若肯約會我 你揀一個夜晚
其實我只想試試
當一剎那幸運兒
心息極容易 何不敷衍我一次
這樣的堅持 難捱但我不介意
下半生 我知 我還是會等你
若應該與你一起 為何還未
年華易過 歲月如飛
漸看得出再沒有傳奇
也難得 固執的我 堅決為你死心塌地
下輩子 准許我揀 我還是會再次揀你
像今生 從頭到尾 那般預期
結局仍然未結 我始終不容許我自卑
要是黃河未到 我又如何捨得 心死
還未解得開的這一個鎖
難道蒼天都愛莫能助
唯獨你可幫我 償還未了的因果
等不起 我知我 還是會等你
若應該與你一起 為何還未
年華易過 歲月如飛
漸看得出再沒有傳奇
我們的 這一齣戲
仿似具有懲罰我意味
太疏離 但還未可抽離
我彷彿賭著氣 要共你比 誰耐性好
今生不可一起 過一世
還是會再次等你
下一生 才能教我 有所預期
結局仍然未見 我始終不容許我自卑
要是黃河未到 我又如何拋得下你
還未等到的燭光晚餐 窮盡一生等你還
|
| |
2007-06-24  |
分開了但始終都掛心
今朝12點起身`之後用左成粒鐘時間先出到門口-0-''
同媽咪去飲茶`跟住出t.w行左陣`
仲見到中幸言朋友`唉!行到埋去先見到佢望住我!!
鬼咩!大家視線水平有d出入xDD
而且d小人物我吾系好認到架播=)
之後番黎抖左陣`同婷b chat`
佢話突然間覺得我好慘喎-_-''
有同感!!
跟住夜晚去左食意大利菜`
今日都系吾開心!=( |
| |
2007-06-23  |
2個月前既今日`
23-4-2007`
吾知你仲記吾記得!
兩個世界兩個禮拜
很想一起終於一起
可否不死直至我不愛你
愛上了你放棄了你
很想發生終於發生
一不小心學會發生接吻
不敢相信我真的心痛
從來也沒試過這種心動
一切多完美 彷似一場戲
如果可以到最後也不心死
我始終需要情歌
沉睡在昨日一起的感覺
14天的光陰不算悲劇收場
曾共你一起走過已不錯*
要走的都要離開
還是換了另一種方式去愛
投入過一分鐘 足夠一直收藏
承認共你很相襯 但再沒法一起
REPEAT*
要走的都要離開
還是換了另一種方式去愛
投入過一分鐘 足夠一直收藏
承認共你很相襯 更彼此吸引
而結局發現廢盡了心機
|
| |
2007-06-23  |
我們以為深愛過 結局都不芬芳
長島內苦澀太多 然後強裝甜蜜快樂
今朝8點鐘起身`番學面試-0-
冇野好講囉!吾使10分鐘就搞掂!-_-''
之後落林士德睇波!!
同yoyo打左10幾廿次電話morning call牙欣-3-''
跟住睇睇下就同yoyo去m記食野先`
諗住行番入去再睇波`點知lwh同tmy又走出黎`
之後我地4個又去m記再食=0=''
入左去1陣`yoyo就出去接牙欣黎`
我就留番係度同佢兩條友食-@-
頂肺! tmy嘈嘈嘈.. .又話自己腰幼啦`
腳幼啦`仲要食極吾肥啦`
1輪混亂之後`我地又番番去球場喇`
跟住佢地準備走`yoyo又冇啦啦肚痛喎`
所以佢叫班人送我去搭車-_-''
但系我又有d驚播.. .所以咿咿哦哦左1陣`
我就決定搭的士算喇-0-''
番到黎換完3就同媽咪出銅鑼灣行街-@-
想死! 眼訓+熱+攰!!
夜晚出去食`
大佬!你以為你自己系我邊個牙!?
佢理吾理我又關你乜事!?你吾系以為我專登去睇你牙麻!?
收皮啦你!
你add我先`我未應番你囉`又問我點解會同你講甘耐`
喂!禮貌上覆番你咋喎! 你諗左去邊牙!?
吾好甘不自量力啦好冇!?
仲有`你自己乜都吾知又成日係度搞離間甘!
佢系中意都比你講到吾中意啦!
總之`我同佢既野吾關你事!就算番吾到轉頭!
我都吾會揀你條浮屍囉!!
得閒借塊鏡比你牙下!5官+面形浮腫!
猶如浮屍囉吾該!! (好多人都認同! )
多謝鋒鋒果句: 別要難過!
|
| |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 78 | »
|